Mark.N Mark 9 March 2006 #1 Euj, heb nou foto's gezien van die cilinder, maar k vraag me toch ernstig af of het wel een replica is eigenlijk, kunne jullie me meer duidelijkheid geven??
Euj, heb nou foto's gezien van die cilinder, maar k vraag me toch ernstig af of het wel een replica is eigenlijk, kunne jullie me meer duidelijkheid geven??
[5th]Tom. [5th]Rambo. 14 March 2006 #22 Maar dat is wel zo. Niet iedereen heeft er last van, mocht je het wel hebben moet je er inderdaad een bougie in doen met de toevoeging R. Upvote 0 Downvote
Maar dat is wel zo. Niet iedereen heeft er last van, mocht je het wel hebben moet je er inderdaad een bougie in doen met de toevoeging R.
Dexie#101 Well-Known Member 19 March 2006 #23 wij hebben met athena 70 cc getuned er 16.6 pk weten uit persen daarvoor nog nooit op de testbank geweest eerste keer op lely Upvote 0 Downvote
wij hebben met athena 70 cc getuned er 16.6 pk weten uit persen daarvoor nog nooit op de testbank geweest eerste keer op lely
Ronnie Well-Known Member 19 March 2006 #24 ja lekker boeiend, wat voegt dat toe op dit onderwerp? Upvote 0 Downvote