Hebo Gara ?

Evo70

Well-Known Member
Voor ik begin: is er een betere race uitlaat (behalve een NRX) voor een 50cc standaard cilinder? zo ja, noem maar op en waarom graag.

Dan nu over de Hebo Gara een paar punten:
- roest hij snel?
- is ie van goede kwaliteit?
- Maakt ie een kutgeluid of mooi geluid?
- hoeveel maanden gaat hij mee met normaal gebruik, iemand ervaring met deze dingen? Reply dan even!

mzzls
 
Advertisement - register to remove this

Aye... Nou je hebt als goede 50 uitlaten:

Nrx
hebo (zoals jij noemde)
bidalot (van horen zeggen)
yamashi (volgens scootin grafieken)
yasuni (he die namen lijken erg op elkaar de R moet je dna geloof ik nemen)

Achja er zijn wel meer goede, het probleem is dat je der 1 moet vinden die het ook op jouw cilinder goed doet...
Het best kan je dan kiezen voor een uitlaat met een brede powerband, dat beteknt dat ie over een groot toerengebied zijn top vemrogen aflevert, en dus zijn toppprestaties...

Later

SvR
 
Opgestart door Evo70:
Voor ik begin: is er een betere race uitlaat (behalve een NRX) voor een 50cc standaard cilinder? zo ja, noem maar op en waarom graag.

Dan nu over de Hebo Gara een paar punten:
- roest hij snel?
- is ie van goede kwaliteit?
- Maakt ie een kutgeluid of mooi geluid?
- hoeveel maanden gaat hij mee met normaal gebruik, iemand ervaring met deze dingen? Reply dan even!

mzzls


RUUD, VOLGENS MIJ IS DIT RIFF/FRANK/VAN ENGELEN!
 
tim> deze jongen (Evo70) heeft zelf ook ze eigen forum

Maar ff on-topic, de hebo gara? is dat die dure hebo? want een maat van me heeft wel het normale model, en die roest wel, maar hij onderhoud hem ook niet. Het geluid is gewoon luid, maar wel mooi. de prestaties zijn ook gewoon goed
 
nee, de gara is de 'goedkope' versie de dure heet patanegra dacht ik maar dat begrijp ik niet helemaal want ik dacht dat patanegra ook een merk van Spaanse gerookte hesp is en dat het in het nederlands zwarte poot betekent. Ik zie de link niet met een pijp.


tom
 
De Hebo Gara is wel ok(kost 300piek).
De Yasuni Z is de beste uitlaat op de 50cc standaard,Yasuni r is meer voor de 70cc Giet maar doet het ook redelijk op de 50cc
smile.gif

De Hebo Race (700piek ofzo)vindt ik maar teduur voor de prestaties die het levert.
 
Is de Yasuni Z beter dan de Hebo Gara? (op piaggio?)

En ik heb gehoort dat die een harder geluid maakt dan een For Race, is dit zo?

Hoe is de kwaliteit van die Yasuni Z?
reply even prozhen en andere die het weten.
 
Hey vaag figuur, een zuigerstop het domste wat je kan doen?
Als je der niet mee om kan gaan wel ja!

Tuurlijk moet je geen brute kracht op dat ding gaan zetten... Denk je daty het lekker is als je je vario vast gaat houden, als je krukas op die plek een beetje verrot is, schiet ie er ook overheen, neeeeee een zuigerstop is een goed alternatief!

En JA leg maar is uit dan!

SvR
 
Back
Top