hebo gara niet geschikt voor 50 cc

The Flo

Well-Known Member
Ik zag las net dat zo'n gast een hebo gara had gekocht (zo een met demperklem in het midden van de demper), maar die kon niet op 50 cc. Klopt dat?? Die gara is toch een allrounder en kan dus zowel op 50 als op 70 cc. duidelijkheid please??
 
Advertisement - register to remove this

het is zo dat hebo destijd een model had uit gebracht dat de gara heette , dit was het type met de kleine carbon demper , later kwam daar een rode demper op , dit type was voor 70cc zogenaamd , maar in verhouding doet deze het op een std 50cc stukken beter dan op 70cc. dit was een goeie std 50cc uitlaat dus. later is er van de gara een langere en vernikkelde versie uitgekomen , deze loopt niet gek op 50 en 70cc maar kan wel beter. er is ook nog een 50cc versie van de gara , maar dit is de meest gare uitlaat die ik ken , die loopt gewoon nog minder dan std.
 
The Flo said:
Ik zag las net dat zo'n gast een hebo gara had gekocht (zo een met demperklem in het midden van de demper), maar die kon niet op 50 cc. Klopt dat?? Die gara is toch een allrounder en kan dus zowel op 50 als op 70 cc. duidelijkheid please??

dat kan idd gewoon ja, werkt prima hoor... er zijn vast betere uitlaten, maar het werkt iig, dat is 1 ding wat zeker is
 
Back
Top