Hebo gara als te vervanging van yasuni r

Status
Not open for further replies.

Dhr Projectx17

>>>Anarchy 2005
he mensen ik heb een yasuni r nu onder me sr www
mijn setup is een corsa 70 17.5 mm carb polini race koppeling polini vario polini snaar en 3.9 gram rollen het rijdt perfect

maar nu is me uitlaat onder me scoot vandaan gejat en ik heb boven op zolder nog een nieuwe hebo gara 70 liggen met rode demper

nu is mijn vraag is het het waard om die erop te zetten die hebo gara of ffies een yasuni weer te halen ???


presteerd die hebo gara een beetje op me scoot ?
 
Advertisement - register to remove this

hahah nou das een goeie vraag,omdat morgen de winkels weer op zijn en ik bij beumer ffies dan een nieuwe kan kopen maar als die hebo ook goed presteerd hoeft het niet


dus presteerd die hebo een beetje redelijk op me scoot ?
beter of slechter dan die yasuni ?
 
Originally posted by ScootAsch
wie niet probeert weet niets

dus eerst ff proberen he... hoeveel tijd kost het nou om een uitlaatje eronder te mikken... ;) ;)

Niet veel.. een goeie afstelling is echter vereist om iets over de uitlaat te zeggen.
 
die hebo valt zo op hier in amsterdam he die nsber's zien zo'n rood uitlaatje meteen en horen hem ook wel want hij maakt meer herrie dan die yasuni pijp van me en aangezien hier ontiegelijk veel controle's zijn heb ik gewoon weer een yasuni trug gekocht
maar ja hij rijdt nog steed 95 misschien is het verstandig dat ik een c16 koop ofzo
 
Last edited:
Je moet wel bedenken dat die HEBO gara aléén voor een 70cc is. Ik reed ong 80/85 met een gianeeli Sp6, toen ik die hebo eronder gooide trok tie maar net 60. Maar toen ik em onder een scooter van een vriend met een 70cc zette... Hele goede prestaties, geil geluid en een mooie powerband.
 
Je hebt gelijk, maar je hebt ook de HEBO Gara competition voor 70cc, die heb ik, ik wist niet dat die er ook voor 50cc was. Ik ging hier naartoe, en toen zag ik dat.
En de R is voor 70 en 50 snel, de Z is voor 50's. Ik weet niet of je een snelle cili heb, maar is het een snelle 50, dan is dat inderdaad goed. kijk maar.
 
Last edited:
Ik zou Yasuni R kopen Hebo verkopen, en dan die verkopen als 'nieuw uit verpakking, nooit gebruikt'.

Maar ik snap niet hoe het komt dat je dat dig op zolder hebt liggen? Denk je niet na voor je iets koopt ofzo?
 
Oke dan, naja is het uitlaten verhaal weer rechtvaardig iig, onechtmatig AAN een uitlaat gekomen en er VANAF gekomen, 'what comes around, goes around' ;)

Maja, alsie zelfde presteert zou ik hem houden heh :)
 
Originally posted by HEBObert
Je hebt gelijk, maar je hebt ook de HEBO Gara competition voor 70cc, die heb ik, ik wist niet dat die er ook voor 50cc was. Ik ging hier naartoe, en toen zag ik dat.
En de R is voor 70 en 50 snel, de Z is voor 50's. Ik weet niet of je een snelle cili heb, maar is het een snelle 50, dan is dat inderdaad goed. kijk maar.

Jah, vooral alles geloven wat op Scootparts staat :rolleyes:

Die Competition is ook niet echt bijzonder, maar i.i.g. beter dan Gara...

Hebo heeft maar weinig echt mooie/goede uitlaten...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jah, vooral alles geloven wat op Scootparts staat :rolleyes:

Die Competition is ook niet echt bijzonder, maar i.i.g. beter dan Gara...

Hebo heeft maar weinig echt mooie/goede uitlaten...

Noouuu bartje... Ik noem alle Racings, en de oude Hebo Gara (met zwarte demper) toch echt wel mooie pijpen... Zeker top5jes :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top