Rolf Well-Known Member 14 March 2001 #1 welke van de 2 cilinders zouden jullie kiezen met mijn verdere setup? ik bedoel dus de 'goedkope' hebo. ------------------ SR Max Biaggi, Polini Corsa70cc, 21mm DO, TR Competition krukas, Polini Evo vario, Polini 2G koppeling, Polini For Race
welke van de 2 cilinders zouden jullie kiezen met mijn verdere setup? ik bedoel dus de 'goedkope' hebo. ------------------ SR Max Biaggi, Polini Corsa70cc, 21mm DO, TR Competition krukas, Polini Evo vario, Polini 2G koppeling, Polini For Race
Arne Pia Maxiscooter FTW 14 March 2001 #2 Nieuwe MHR Replica (met twee boostpoorten) blaast vet...alleen de Hebo is een stukkie goedkoper..
D Daanje Well-Known Member 15 March 2001 #6 Originally posted by SR-Fanatic: mhr rep zit op 350. wat moet de hebo kosten dan? 325 toch? Click to expand... MHR-replica is wel wat duurder als 350 piek Bij J-P-S kost de Hebo 70 Alu f 290,- Greetz
Originally posted by SR-Fanatic: mhr rep zit op 350. wat moet de hebo kosten dan? 325 toch? Click to expand... MHR-replica is wel wat duurder als 350 piek Bij J-P-S kost de Hebo 70 Alu f 290,- Greetz
Rolf Well-Known Member 15 March 2001 #7 290 voor de alu? l.c.? das een mooi prijsje. mhr rep is 410. had bij a.c. gekeken. dat moet dan maar de hebo worden...
290 voor de alu? l.c.? das een mooi prijsje. mhr rep is 410. had bij a.c. gekeken. dat moet dan maar de hebo worden...
D Daanje Well-Known Member 15 March 2001 #8 Oeps, ik had ook bij AC gekeken Het zal iig niet veel duurder zijn. Greetz