Hebo alu 70cc.....

Spy 70cc

Put it in the A I R
Hallo,

Ik ben mn Typhoon aan het opbouwen, nu heb ik deze setup in gedachten, wel een 70cc.. Maar ik moet er soms ook lange stukkies mee gaan rijden, ook komt er een Malossi CDI met RPM Control op..

Hebo alu 70cc ovale poort.. (scootparts 134 euro)
Yasuni R
17,5 of 19mm..
+ vario, kopp etc..

Maar nu moet ik er ook langere stukken mee gaan rijden..
1x in de week ofzo, voor de rest alleen in Goes centrum..
Van Goes naar Vlissingen is ongeveer 20km heen en 20km terug..
Is dit mogelijk met die Hebo alu cilinder? Of is het verstandiger om een wat mildere 70cc te nemen of zelfs een giet?]

Die Hebo 70cc (als ik die koop) is die dan ook betrouwbaar icm met ori krukas, hij heeft 10000 gelopen origineel... (45 dus)
Er zit geen speling op, lagers zijn ook nog goed...

Gietijzer is heel wat betrouwbaarder op de lange stukken.. Dat weet ik, maar daarom vraag ik het :)

Groetjes, Stephan
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by DNA-Driver
Moet je op een hebo ovaal niet een binnenroter monteren?
8P hoezo dat :) zoveel toeren maakt dat ding ook weer niet hoor. is geen Hebo manston :#
Ik denk zelf dat je lagers niet zo heel lang meegaan met die Hebo 70 , je krukas zal het vast wel houden.
 
Originally posted by Running_Sp
8P hoezo dat :) zoveel toeren maakt dat ding ook weer niet hoor. is geen Hebo manston :#
Ik denk zelf dat je lagers niet zo heel lang meegaan met die Hebo 70 , je krukas zal het vast wel houden.

hoeveel toeren maakt deze cilinder dan?
loopt dit goed op een big one racing uitlaat (hebo racing 1)
 
Hehe ;) Het leek mij ook niet nodig dat ik daarbij een rotortje ging monteren :| Maar waar ik tog nog aan zat te denken, prijs maakt mij niet zo heel veel uit, want zo veel is die TP cilinder niet duurder...

Maar als ik die lange stukken doe, welke zal dan beter presteren qua koppel? Top? slijtage.... Die giet lijkt me dan dat die een stuk langer mee zal gaan... Maar mist die dan net het 'ene' wat die hebo net dat beetje pit meer geeft ?!?!
 
Back
Top