M madnova Well-Known Member 20 December 2004 #1 Welke cilinder zou ik het beste nemen: hebo alu 70 (=gene met ovaal poort) of de mhr replica? het is voor aerox i.v.m - bidalot s2 - 17.5 - 2g koppeling - malossi vario ? mvg
Welke cilinder zou ik het beste nemen: hebo alu 70 (=gene met ovaal poort) of de mhr replica? het is voor aerox i.v.m - bidalot s2 - 17.5 - 2g koppeling - malossi vario ? mvg
Ronnie Well-Known Member 20 December 2004 #2 eerst een andere krukas... Zal niet veel verschil in zitten, welke had je zelf in gedachten? Upvote 0 Downvote
M madnova Well-Known Member 20 December 2004 #3 vriend van me raad mhr replica aan --> 200€ hebo alu 70 komt rond de 150€ dus ... welk zou mij het meeste opleveren? Upvote 0 Downvote
vriend van me raad mhr replica aan --> 200€ hebo alu 70 komt rond de 150€ dus ... welk zou mij het meeste opleveren?
Ronnie Well-Known Member 20 December 2004 #4 Denk dat die hebo of een athena (ovaal) het net zo goed doet als een mhr-r. En je bent voordeliger uit Upvote 0 Downvote
Denk dat die hebo of een athena (ovaal) het net zo goed doet als een mhr-r. En je bent voordeliger uit
Divided Banned 20 December 2004 #5 en een grotere carb. meschien ... ? iedereen rijd MHR doe is leuk neem hebo.. Upvote 0 Downvote
Mizzle. VW T2b '78 owner 21 December 2004 #6 Zijn alle 2 leuke cilinders alleen Hebo is van Gietijzer en de MHR-r van Alu.. Je zal dus moete kijke wat voor JOUW de beste keuze is.... Hebo heb je toch alleen in luchtgekoelde versie, toch?? Correct me if I'm wrong... Upvote 0 Downvote
Zijn alle 2 leuke cilinders alleen Hebo is van Gietijzer en de MHR-r van Alu.. Je zal dus moete kijke wat voor JOUW de beste keuze is.... Hebo heb je toch alleen in luchtgekoelde versie, toch?? Correct me if I'm wrong...
evo70@nitro deem powah 21 December 2004 #7 Mizzle said: Hebo heb je toch alleen in luchtgekoelde versie?? Correct me if I'm wrong... Click to expand... nee lc ook Upvote 0 Downvote
Mizzle said: Hebo heb je toch alleen in luchtgekoelde versie?? Correct me if I'm wrong... Click to expand... nee lc ook
Mizzle. VW T2b '78 owner 21 December 2004 #8 evo70@nitro said: nee lc ook Click to expand... Maar dat is een gietijzere cilinder neem ik aan? Upvote 0 Downvote
evo70@nitro deem powah 21 December 2004 #9 Mizzle said: Maar dat is een gietijzere cilinder neem ik aan? Click to expand... nee hebo alu ovaal Upvote 0 Downvote
M madnova Well-Known Member 21 December 2004 #10 zijn alle bij alu dus voor de hebo gaan? Upvote 0 Downvote
Jesse. Aircooled 21 December 2004 #12 Kzou idd voor de NG gaan, na tuning kan die zeer snel zijn Upvote 0 Downvote
Mizzle. VW T2b '78 owner 21 December 2004 #13 sorry.. dacht dat het voor peugeot was :X Ik zou idd voor de Hebo gaan, voral na tune zoals Jesse al zei.. Succes Upvote 0 Downvote
sorry.. dacht dat het voor peugeot was :X Ik zou idd voor de Hebo gaan, voral na tune zoals Jesse al zei.. Succes
Ronnie Well-Known Member 21 December 2004 #14 Mizzle said: Zijn alle 2 leuke cilinders alleen Hebo is van Gietijzer en de MHR-r van Alu.. Je zal dus moete kijke wat voor JOUW de beste keuze is.... Hebo heb je toch alleen in luchtgekoelde versie, toch?? Correct me if I'm wrong... Click to expand... De cilinders zijn allebei alu... En de hebo cilinder is ook ac verkrijgbaar meen ik. Upvote 0 Downvote
Mizzle said: Zijn alle 2 leuke cilinders alleen Hebo is van Gietijzer en de MHR-r van Alu.. Je zal dus moete kijke wat voor JOUW de beste keuze is.... Hebo heb je toch alleen in luchtgekoelde versie, toch?? Correct me if I'm wrong... Click to expand... De cilinders zijn allebei alu... En de hebo cilinder is ook ac verkrijgbaar meen ik.
F15 DD HengeloW! 21 December 2004 #15 Jesse@SR said: Kzou idd voor de NG gaan, na tuning kan die zeer snel zijn Click to expand... Maar dan heb je ook wel een andere setup nodig. Er zit niet veel verschil tussen deze 2 cilinder, allebei ovaal. Upvote 0 Downvote
Jesse@SR said: Kzou idd voor de NG gaan, na tuning kan die zeer snel zijn Click to expand... Maar dan heb je ook wel een andere setup nodig. Er zit niet veel verschil tussen deze 2 cilinder, allebei ovaal.
Ronnie Well-Known Member 21 December 2004 #16 Als je een NG neemt moet je ook andere uitlaat, grotere carb mag ook wel enz... Zou tussen deze cils kiezen. Upvote 0 Downvote
Als je een NG neemt moet je ook andere uitlaat, grotere carb mag ook wel enz... Zou tussen deze cils kiezen.