Hebo Alu 70 met Yas. R ???

Originally posted by AeroxChest
Fabrieks opgave is Corsa 11500 max. Evo 50 13700 max.
Johan met zijn evo 50 draait max. maar 11300. Waarschijnlijk door de R. Als de fabrieks opgave voor Hebo ALu 70 11500 is denk ik dat ik met me R niet boven de 11000 uitkom!
Ik weet dat het wijzer is een andere as te nemen, maar een hebo pen 10mm kost 145 euro. En ik moet ook nog me cilinder van 195 euro aanschaffen, plus dat ik nog op school zit en dus alleen vakantie werk doe. Ik heb dus niet zo heel veel geld :'(

idd doppler/yamashi asje is 90 euro, dit meot toch op te brengen zijn. Ik zeg het alleen maar voor je eigen bestwil,het is nl echt zonde om je cilinder waar je dus je weinige geld ingestoken sloppt omdat je krukas/krukaslagers het begeven
 
Ja dat is waar! Ik wist niet dat een doppler as slechts 90 euro was en even goed een goede kwaliteit (neem ik aan).
Ik zal kijken wat ik doe, in elk geval is het duidelijk dat de cilinder keuze naar de Hebo Alu 70 gaat! Ik heb net met de search functie ook nog wat over het vervangen van de krukas gelezen. Heel raar er waren mensen bij die met het in rijden van hun nieuwe cilinder al vastliepen (met st. as dus!) maar er waren ook mensen die al rond de 15000 km reden met hun st. as. Het blijft een gok.
Ik denk dat ik eerst met st. as begin en dan na een maandje weer geld heb en dan de as koop. En het monteren ga ik zelf wel proberen, lukt het niet breng ik het blok gewoon weg, want uit elkaar zal me wel lukken!
 
Ik zit nu alleen nog zwaar te twijfelen tussen een pen 10 of een pen 12 mm van Doppler.
Met een pen 10 mm van Doppler loopt je as toch niet meer vast? Of is bij mij cilinder een pen 12mm toch wel nodig? Ik neem aan dat pen 10 mm wel goed genoeg is.
En weet iemand met wat voor zuiger de Kit van Hebo Alu 70 wordt geleverd, pen 10 of pen 12 mm? (wat zouden julie doen)
Als ik toch de as vervang denk ik bij me zelf dan kan ik net zo goed een pen 12mm nemen, of is dit overdreven. Ik heb ook gehoord dat er geen pen 12 mm zuigers voor een st. cilinder zijn te krijgen, of in elk geval moeilijk verkrijgbaar, klopt dit?
 
Originally posted by theblueracer
al dat overdreven andere as gedoe hier.

waarom is dat nou weer overdreven, hij mag dat toch gewoon vragen of niet soms, en jou mening intresseert niemand hoor.
 
Originally posted by theblueracer
al dat overdreven andere as gedoe hier.

Zo je hoort het denk! We zitten niet op jou eigenwijze afzeik opmerkingen te wachten! Hoe verzin je het, ik vraag gewoon advies, daar is het forum toch voor? Als je het zelf allemaal al weet flikker je toch lekker op!!!!
 
Originally posted by AeroxChest
Ik zit nu alleen nog zwaar te twijfelen tussen een pen 10 of een pen 12 mm van Doppler.
Met een pen 10 mm van Doppler loopt je as toch niet meer vast? Of is bij mij cilinder een pen 12mm toch wel nodig? Ik neem aan dat pen 10 mm wel goed genoeg is.
En weet iemand met wat voor zuiger de Kit van Hebo Alu 70 wordt geleverd, pen 10 of pen 12 mm? (wat zouden julie doen)
Als ik toch de as vervang denk ik bij me zelf dan kan ik net zo goed een pen 12mm nemen, of is dit overdreven. Ik heb ook gehoord dat er geen pen 12 mm zuigers voor een st. cilinder zijn te krijgen, of in elk geval moeilijk verkrijgbaar, klopt dit?

de hebo zuiger is er in 10 en 12. ik heb zelf een pen 10. en een krukas van hebo... ik ben er erg tevreden over maar die dopler zal het zeker niet minder doen. succes :)
 
Back
Top