hebo 70cc alu

FuRaX

Well-Known Member
oké kzou ne hebo 70cc alu op me booster steken met alles nog std uitlaat enz en zou wel lagers van mijn krukas verandere in c3 en carb van 19mm nemen ? maar kheb gehoort dan er probleme kunne optreden door std uitlaat :s hmm wie kan mij helpen ?

greetz

Advertisement - register to remove this

kzou toch zeker uw begrenzing van uw pijp nemen (piemel) en er miss ens in boren ofzo. het zal zeker niet zo snel gaan als met een snelle pijp maar zal wel fel trekken en het kan niet zo veel kwaad aan de cilinder ofzo

maar tsi nie vo snelheid ze tis om beter te trekken en later dan voor snelheid
en merci kga kji proberen me die piemel eraf te doen en zien wa et geeft. en wa zou snelheid dan ongeveer zijn?

als ge die "piemel" laat zitten zou je meer trekkracht hebben hoe meer snelheid minder trekken minder snelheid meer trekken heb dat ook gehad vroeger met men next ,maar als je dan tereugloop koopt koop dan technigas die zijn goed roestvast mooi geluidje en vooral goedkoop:)

maar dan helpte em rap naar de zak denk ik als ge piemel laat zitten of niet ? iemand ? en hoe rap zou ik gaan met die nieuwe hebo als ik piemel laat zitten ? en als ik hem eraf doe ?

thx

Back