This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hebo 50 alu vs. polini/malossi 50 giet

• Thread starter Thread starter marcovanderzon1
  • Start date Start date
M

marcovanderzon1

Guest
heey mensen,

ik had een vraagje,
zie topic titel het gaat mij erom welke cilinder ik beter kan nemen op mijn sr viper. de hebo 50 alu (geen manston replica) of de polini/malossi 50 giet. Eerst leek mij de hebo wel wat maar het gaat erom dat het allemaal niet te hard gaat lopen ivm met boetes. Dit dan icm de volgende setup:

mhr vario 2000
17.5 delli
snaar malossi
for race

ok bvd

grtz marco:W

ik had had gehoord dat mina vert. niet veel toeren kon draaien en aangezien toeren=snelheid lijkt mij dat de hebo alu niet te hard zal lopen...

iemand een idee?

grtz marco

Wat een onzin! ik rij zelf met DR70 tuned @ mina vert +19mm. (straatsetup) en dat bevalt me meer dan goed!

Waarom neem je geen 70? of een DR met een leuk tunebeurtje. Een 4race is trouwens kan trouwens ook aardig wat toertjes hebben hoor.

Gebruik de search anders eerst ff, hier is namelijk vrij veel over te vinden!

Grtz.

Polini/Malossi giet 50cc is meer vervanging van je std cillinder, zal niet veel bruut vermogen geven.
Over die Hebo 50 Alu weet ik niet veel..

Alleen als ik zou kiezen zou ik voor een DR gaan, zoals boven ook wordt aangegeven.

ik heb er al een DR bij... alleen ik mag geen meter van mijn ouders rijden met die DR dus vandaar.
Ik ga denk ik maar voor de malossi 50 giet met mijn setup zal het wel lekker lopen.
Is er trouwens nog verschil tussen de polini 50 en malossi 50 giet?

grtz

Originally posted by JohnB
Oja? en dat baseer jij op........

als ie trouwens bijna niet sneller is dan ga ik liever voor de hebo aangezien ik hem (bijna) niet in hoef te rijden...

grtz marco

en oja net ff gezocht en ik zag dat ze op ST.net aangaven dat de hebo alu 10.5k draaide en de polini giet 11k:?
die hou zou in principe niet veel harder gaan lopen dan met de giet, ik weet genoeg ik ga voor de hebo 50 alu:W

Last edited by a moderator: