Hebo alu, fout?

TUNE*IT

jdm y0!
Ik heb me dus die nieuwe hebo alu vlinderpoort cilinder gekocht voor mina. vert.
maar nu blijkt dat hier toch een heel grove fout van hebo blijkt in te zitten
=> foto s
Is dit volgens jullie erg schadelijk voor de prestaties?
Wat zou je hiermee best doen? Beide kanten alles wegnemen? Beide kant gelijk maken? Zo laten denkend aan de nicasil wand?
:s

Picture%20194.jpg


Picture%20195.jpg


goede kant:
Picture%20196.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Nou als je ff goed kijkt, zie je dat er dus een heel stuk van het hemd mist...
Dus kijk goed of reageer niet ;)

K zou m terugsturen, dit moet gewoon onder garantie vallen neem ik aan.. Ik zou hier absoluut niet graag mee rijden :)
 
Ja sry dat er geen uitlag bij staat is inderdaad gwn een heel stuk uit 1 kant van het hemd, je kan dit gwn op de foto s zien hoor...
mrja voor ik ga "proberen" hem om te ruilen, is het mogelijk om dit met dremel terug goed te krijgen?
 
ja alleen komt deze cilinder direct van de groothandel en kan het mss wel moeilijker zijn om iets te regelen... + eigenlijk wil ik gwn zo snel mogelijk vlammen met deze cilinder :p
 
BS

enige wat er zou gebeuren is dat de zuiger warm loopt aan de kant waar het hemd nog 'lang' is... als je geen garantie kan krijgen, zou ik hem netjes op maat maken...
 
Idd, Dit is niet zoals het hoort. Maar als je geen andere krijgt zou ik gewoon netjes het hemd inkorten net als aan de andere kant. En als je het zelf niet durft kan je het altijd bij een tuner laten doen.
 
Ja jongen die wel met dremel om kan gaat men cilinder al sowieso tunen, dus ga hem vragen om het "mooi" te laten maken.
Dus maar hopen dat de wand het daar houd, want heb nog niet veel goeds gehoord van die hebo wanden...
 
scooter fr€@k said:
mijn gevoel zegt dat dit garantie stukke gaat geve als je daarmee gaat rijden
aan 1 kant staat de opening een stuk langer open dan aan de andere kant wat volgens mij niet lekker gaat lblazen

Dit slaat totaal nergens op.

Mocht je geen nieuwe krijgen zal ik inderdaad ook het ene stuk hempt bij de spoelpoort verder omlaag lekker, gelijk aan de ander. Nu kan er namelijk hitte verschil onstaan waardoor extra slijtage kan onstaan. Zuiger zal niet kantelen door deze aandoening maar het is toch beter als het gelijk is.

qua prestaties maakt het geen niks uit, Je kan dit zelf ook wel bewerken, maakt niet zo heel veel uit als je daar de want een beetje beschadigd. als je een keer lichtjes uitschiet ofzo. Wel zorgen dat je zuiger er geen extra wrijving op na houd, dus geen scherpe randjes. maar dat spreekt voorzich


mvg, wieger
 
idd die hebo cilinders voor mina vert, de nieuwe versie met vlinder is echt bagger afgewerkt. Ik heb ook eentje geplaatst over weekj voor iemand en de gaten voor de boutjes van membraan kwamen niet perfect overeen met de gaten met draad van de cilinder. Echt brolcilinders. Poort is ook niet dat vind ik
 
Back
Top