Heb een klein probleem..!!

Monster-Sr

Well-Known Member
Hier als eerst mijn setup..!!!

50 cc polini evo
yasuni R
vario mhr 2000 (4,7 gram rollen ik weet dat het te zwaar is komt nog lichtere rollen in)
koppeling delta clutch(malossi rode drukveer + omega zwart trekveren op slapste stand)
membraan doppler
orgineel spruitstuk 21 mm carb met 110(sproeier) (met malossi powerfilter)

nou het probleem.. mijn gaskabel.. was te kort met te kort bedoel als ik een kap op schroefde dat die onder spanning kwam heb ik een nieuwe binnen + buiten gaskabel gekocht... maar nu komt het probleem naar het vervangen van de gaskabel scooter gestart rijden.. nu heb ik het probleem dat mijn scooter alleen stationair loopt op als ik mijn choke open gooi.. laat ik mijn choke los gaat die hoger stationair lopen en daarna wat rustiger en daarna geef je gas.. valt de scooter uit..(sproeier is niet te klein) maar voor het vervangen van de gaskabel had ik die probleem niet hij liep lkkr staionair.. en de gaskabel is ook niet te kort gasschuif sluit gwn mooi af..
ik heb 2 carbs geprobeerd bijde zelfde probleem en ik heb alles met compressor schoongemaakt ik dacht aan valse lucht ik heb gwn 2 pakkings tussen de membraan en spruitstuk met orginele luchtfilter had ik het zelfde probleem..!!!

ik hoop dat iemand weet de probleem op te lossen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top