heb een 7t alleen hij pakt niet snel op helemaal niet hoe kan het???

speed zipp 2008

Custom Drag sr
hallo ik heb een 7t met een dpr en een 24mm cab enz alleen heb ik een originelen overrange op vario naar en een orginelen ontsteking hoe kan het kan iemand mijn raat geven, het duurt zeker 5 seconden eer dat hij oppakt maar daarna trekt hij hem door en is hij super snel :O:p

ik zou het graag horen van jullie
 
Advertisement - register to remove this

naja , ik kan iig vertellen dat het ding nog lang niet goed in elkaar zit en afgesteld is...

ga naar iemand die meer verstand van zulke setups heeft , of koop een setup waar je wel wat mee kunt..
 
hallo ik heb een 7t met een dpr en een 24mm cab enz alleen heb ik een originelen overrange op vario naar en een orginelen ontsteking hoe kan het kan iemand mijn raat geven, het duurt zeker 5 seconden eer dat hij oppakt maar daarna trekt hij hem door en is hij super snel :O:p

ik zou het graag horen van jullie

geweldig :W nieuw onderdeel ?
 
strak staat een vsnaar meestal O-)

maar het gaat erom of die wel helemaal op de glijbus van de vario ligt..

heb je uberhaupt wel verstand van "snelle scooters" ? :D


Is dat aan de orde dan :X?

Vertel idd wat meer over je afstelling van je carb en vario etc. Een orginele ontsteking is ook niet echt ideaal op z'n setup. Geen last van stotteren bovenin?
 
Is dat aan de orde dan :X?

Vertel idd wat meer over je afstelling van je carb en vario etc. Een orginele ontsteking is ook niet echt ideaal op z'n setup. Geen last van stotteren bovenin?

nou dit bedoel ik ;)


hallo,
trekveren heb ik niet vervangen en er zitten de originelen rolletjes in van malossi die je bij dat varoi pakket koopt en het is een 24 stage6

als je een beetje kennis van zaken hebt weet je dat je dat soort kleine dingen meteen moet verandere :)

je hebt ook nog je originele koppeling?
 
Back
Top