This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hattrick

ik heb alleen nog maar een nederlandse middenvelder gekocht en uit Brazilië heb ik een spits gekocht

Mja vanavond wordt het verliezen tegen Ties aangezien ik m'n jongste elftal heb opgesteld
 
Ik heb een verdediger gekocht en 2 middenvelders tegelijk, waarvan de verdediger niet echt goed werd opgevangen, maarja de resultaten zijn volgens mij wel verbeterd , anders zou het niet best zijn natuurlijk .
Ik vanavond tegen ScootAsch met een reserve-team, dus k ga misschien dit keer niet winnen .
 
damn het gaat helemaal mis met mij

speel 4-6-0 met alleen reserves en sta 6-0 achter

Ik heb 9-0 verloren , maar toch knap dat die jonge jongens de 10 hebben weten te vermijden. Ik denkk dat dit mijn laatste wedstrijd alls 4-6-0 is
 
Last edited:
haha ik sta na de 1e helft al met 4-0 achter, maarja ik vind het niet erg want dit is alleen maar goed voor m'n jonge spelers

en gelukkig staat er in het verslag nog niets fouts

edit:

woeii ik sta nu al met 7-0 achter

Maar volgens mij is dit toch zeker wel goed voor m'n spelers, sjek maar:

Door een veels te late tackle moest Danny Lock naar de kant van het veld worden gedragen. Wat een doorzettingsvermogen hij staat nu al weer klaar om terug het veld in te gaan!

 
Last edited:
Ik had nog niet eens gekeken Naja, dit is pas mn eerste gewonnen oefenwedstrijd

Ik heb trouwens al behoorlijk wat spelers gekocht.. de meesten zijn echter na een paar dagen ook alweer verkocht
 
Ik heb met 3-1 gewonnen....met de helft reserve .......ruud nu kom jij aan de beurt .
Even een vraagje; hebben jullie al iets gevonden qua toernooien of niet? Of kan je alleen met de beker meedoen?
Enne krijgen we nu een winterstop? want k zie geen wedstrijden meer na die van zondag....
 

mha helaas rdbwww heeft gewonnen met 3-1 voor het eerst in mijn "hattrick- geschiedenis" heb ik een wedstrijd verloren terwijl het balbezit e kansen ongeveer gelijk waren ben ik toch niet ontevreden 0?

als ik zondag maar in de competitie win
 
Mijn spitsenduo heeft tegen Ruud z'n jeugdige team toch sterk gespeeld 5 doelpunten van Berend Zandvliet, terwijl andere spits Berend Zandvliet mijn beste man van het veld was (en 2x geel )

Owjah, quote:Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 4.... goh, toevallig
 
Zo! Ik heb m'n trainert maar eens uit m'n team geschopt en een nieuwe trainert aangenomen

Na 5 verliespartijen op rij vond ik het wel eens tijd voor een andere trainert
 
Ja dat is wel een slimme zet ja !
Is die ook een beetje goed of niet? K lees namelijk wellis op het forum daaro, dat je door kan zoeken met een coach die echt behoorlijk goed is....Maarja, met de mijnes gaat het nog goed :W
 
ik d8 iedere keer, volgens mij stelt dat hattrick gedoe niks voor, maar ik vond het toch wel het proberen waard, nadat ik zag dat er zoveel mensen hier aan meedoen.
er zijn 691 wachtenden voor me!!!
Teamname: A.C. Aprilia
Mijn username is natuurlijk SRMenno, ik hoop binnekort tegen een van jullie te mogen spelen