This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hattrick

Originally posted by bissie
Ik heb nog van geen 1 forummember verloren duzz ik zal niet tegen mij gaan

Ik speelde 0-0 tegen je dus ik geef rdbwww goede kans om te winnen en als je ongeslagen wilt blijven... moet je stoppen :#


[edit] Ik wil over een tijdje best een keiharde revanche tegen je spelen , ik heb nu een spaans elftal uitgenodigt om naar mijn "FlevoDome" te komen [/edit]
 
Originally posted by rdbwww
Ik ook nog niet ....zal binnekort jou maar is uitdagen dan!

van jou verloren omdat ik me kansen niet goed kon benutten dus ook tegen jou over een tijdje een revanche??
 
Ja als je die revanche wil, zal k voor de grap mijn complete team opstellen; om je dan helemaal te vernederen .
 
5-2 verloren

mja toch is het niet zo erg, want na de 1e wedstrijd onder m'n nieuwe coach ziet het er zo uit...

Sponsoren: dolgelukkig
Supporters: tevreden
Teamgeest: kalm
Zelfvertrouwen: sterk

edit: trouwens nu is de competitie voorbij en hoe gaat het nu dan verder?
 
5-2 verloren, kheb ff mn slechte coach die defensief was ingesteld ontslagen.. wat krijg ik terug: een goede coach die offensief is ingesteld
 
Weer gewonnen, van de nr.2 met 2-0

Is het nu afgelopen?? ik dacht 16 weken?? maar ik ben toch niet gepromoveerd, dus volgend seizoen heb ik een goeie kans :W
 
als je er vanaf het begin bij zat duurde het 16 weken ja, maar als je er halverwege in bent gekomen heb je maar 5 wedstrijden ofzo gespeeld...

en ik had ook gelezen dat we nu 2 weken rust hebben ja
 
Woeiz, ik had weer een nieuwe coach aangesteld en die is lekker aanvallend ingesteld

Heb volgens mij een oefenpotje tegen rdbwww gespeeld?
Hij heeft in ieder geval lekker niet gewonnen
2-2 gelijk gespeeld

Na 87 minuten in de wedstrijd maakte Nick Lommen de gelijkmaker voor Nic.

De lul!
 
Ow ik heb geeneens gekeken joh .....maarja goed gedaan ....k speel nog wel een keer met een sterker elftal!
Mijn teamgeest was trouwens ook erg gezakt, want ik had 1 wedstrijd gespeeld als; belangrijkste van het seizoen....daarom sta ik nu ook eerste .
Ik moet zondag btw een Kwalificatie-wedstrijd spelen, maar ik weet nou niet of het wel zo goed is om meteen al te promoveren, aangezien ik nog lang niet zoveel sterren heb als hun hebben.
 
1-6 gewonnen van een vriend van me (RKB 1982 United ofzo), maar wel weeer een vleugelspeler geblesseerd :| De andere is over 1 week terug, en nu is deze 7 weken weg :|
 
Originally posted by bissie
Damn bij mij duuurde het 3 dagen :?

Bij mij 2 dagen

maarre ik heb gister tegen een spaans team gespeeld... we bleven in evenwicht (1-1) ze scoorde in de laatste 3 minuten van de wedstrijd :'(

Maar goed ik ben benieuwd hoe mijn 2e seizoen nu gaat worden ik denk zelf goede kans te hebben om te promoveren