Handig om nu al op te voeren?

bolleaap

New Member
Hallo iedereen.
Ik rij nu al een maandje schakelbrommer.
Super leuk maar ik zit te twijfelen om te upgraden van stage 6 50cc naar stage 6 77cc.
Dit omdat het sneller = leuker
En omdat hij nu al harder dan 70 gaat en dus toch al de maximale wok boete krijgt.
Wat is jullie advies?
 
Advertisement - register to remove this

die gebruikersnaam al.. Vast een grapje dit. Moet er alleen niet erg om lachen.

Zou zeggen doe wat je leuk vind. Niet gaan huilen als je dikke wok te pakken hebt en dag brommer word.
Zulke hard leerse mensen mogen ze vast ook al een aantekening geven op hun B rijbewijs .. Of zorgen dat ze die nooit meer kunnen halen. Dan pas ga je vast nadenken..
 
die gebruikersnaam al..
Ik hou wel van mensen die zichzelf niet te serieus nemen en over zichzelf kunnen lachen.

Niet gaan huilen als je dikke wok te pakken hebt en dag brommer word.
Dit heeft TS al uitgelegd als je goed gelezen had.

Zulke hard leerse mensen mogen ze vast ook al een aantekening geven op hun B rijbewijs .. Of zorgen dat ze die nooit meer kunnen halen. Dan pas ga je vast nadenken..
Och, je wordt ouder papa, of @bolleaap de enigste is die zijn brommer ver boven de wok-grens opvoert.
Of dit verstandig is en of dit zoden aan de dijk zet in een stad, is een tweede maar aan wie moet hij straks die sterke verhalen vertellen als hij een brommertje rijdt die maar 70 per uur haalt?
 
Ik hou wel van mensen die zichzelf niet te serieus nemen en over zichzelf kunnen lachen.


Dit heeft TS al uitgelegd als je goed gelezen had.


Och, je wordt ouder papa, of @bolleaap de enigste is die zijn brommer ver boven de wok-grens opvoert.
Of dit verstandig is en of dit zoden aan de dijk zet in een stad, is een tweede maar aan wie moet hij straks die sterke verhalen vertellen als hij een brommertje rijdt die maar 70 per uur haalt?

Beetje ongesteld uit je bed gekomen?
 
Schei toch uit. Meestal ben je te bang!

Mijn advies is, volg je gevoel. Als je de kennis hebt om een mooi blok te bouwen, absoluut doen. Gewoon niet mee door de stad vlammen, dan zoek je het ook niet op.
 
Back
Top