hahaha :)

Michel : Typhoon

Well-Known Member
Gisteravond mijn snor-fox terug gehad van de cops, uitlaat eraf, terwijl die ori was behalve prop. opgevperd was : clinderkop afgevijlt ofzo, cil was mee gebeurt en grotere sproeier, zag ik gister een formulier met wat ze bekeken hadden, alles was nog origineel behalve de uitlaat, nou, ik ben eigenlijk wel blij, maar nu zie je maar weer hoe dom die technische gasten zijn!!!

groet,

Michel
 
Advertisement - register to remove this

eeh zillion was jij toevallig gister(donderdag 7 juni rond een uurtje of 13.00)in drachten bij busstation knobeldorff? toen ik je net zo zag gapen als mij naar een runner met met geen orgi cilinder
smile.gif
,was ik er bijna zeker van dat moet zillion zijn ,sta je daar wel vaker?? ff meeten volgende x
smile.gif
als je het bent tenminste
 
Hey, Fuck! daar was ik wel jah! kwam uit school, liet net even een jongen uit mijn klas zien wat voor video ik had gemaakt in het weekend, en ik was aan het gapen jah! echt wel, de hele dag al, was echt hyper min. maarja moest ook in de bus, want mijn scoot staat bij noord motors nog steeds de voorvork, normaal ga ik op de fiets naar school, maar toen niet. en jij was met een runner? die grijze met fluor, gele velgen? Weet niet of jij dat was met die runner.

[This message has been edited by Zillion (edited 08 June 2001).]
 
neeh niet op die runner ,ik stond ook op de bus te wachten lijn 14 naar leeuwarden duzz had ik toch gelijk
smile.gif
,sta je daar wel vaker,en nee sr fanatic niet met mijn runner daaro,wil nog langer rijden met da roener,ennuh was vandaag vette controle in groningen,alles met 2 wielen en een motor werd weer eens lekker aangehouden. de flikkers!!
 
nee uitlaat halen ze eraf en krijg je echt niet terug omdat het ook niet toegestaan is op de openbare weg. originele uitlaat mogen ze er niet afhalen volgens mij
 
Back
Top