haha lees dit

Status
Not open for further replies.

tupacrulezz

Trotse snelle snorfietser
BNN is erin geslaagd om de politie goed op de tv te naaien! Als je het niet gezien hebt, moet je jezelf effe voor je hassens slaan want het was best wel grappig om te zien. Ze spraken eerst met een agent, die wat uitlegde over hoe de rollerbank werkte blablabla, toen ging een of ander meisje naar een fietsemaker ofzo, ze pakten een opgevoerde (lees snelle onbegrensd) Aprilia Rally a.c.met toerenbegrenzer en gingen ze samen naar zo'n leuke rollerbank controle. Daar moesten ze van die agent dus op de rollerbank. De agent hing nog effe de bikkel uit door te zeggen dat je de politie niet kan naaien omdat ze alle truucjes nu wel kenden, de held haalde nog effe de "verouderde" toerenbegrenzer aan. "Jaaah," zei de agent "die toerenbegrenzer das helemaal oud, die hoor je meteen! Daar hoeven ze bij ons niet meer mee aan te komen, die halen wij er zo tussen uit!" Dus ze zetten die Rally MET TOERENBEGRENZER AAN op de rollerbank. Toen kwam het ohzo mooie oordeel van die gast: "Nou.. die loopt wel goed jah, jah daar is nix verkeerds mee, u kunt gaan..." Heheheh, toen kwam er wel effe een glimlach op mijn gezicht, vooral toen de agent nog is herhaalde dat ze alle truucjes kenden, en Bart de Graaf zei: "behalve deze dan..." Nou iets mooiers dan de politie te naaien voor het Nederlands publiek is er toch niet?

bron http://members1.chello.nl/~m.korteweg/sjoerd/index1.html

jah zal lullig zijn als je zelf de eer op zou strijken van dit suoper vette verhaal ik heb zelf namelijk niet eens gezien |(

Advertisement - register to remove this

volgens mij wel herhaling (heb het paar jaar trug gezien gelooof ik)

Maar wel koel om die pliesie agente zichzelf voor lul zien zetten

Originally posted by Sjoerdyo
Hmmmz dat klinkt me bekend in de oren... Mja is al vet oud...

Grtz, webmaster (klinkt koel :rolleyes: ) SPEM ;)

Eej, de webmaster :)

Dat verhaaltje over die drukveren daar staat:

Als je der een neemt kun je bijvoorbeeld zo'n doosje van Polini kopen waar er 2 in zitten, de gouden (15%) en de zilveren (7%). Zelf heb ik met een andere drukveer een goede ervaring.

Welke andere drukveer is dat?

Originally posted by tupacrulezz

ik weet stupid reply maar ik zag al jullie potst toen nog niet en d8 dat die tegen mij had

dik vaag allemaal maajah blijft |(

Waarom vaag? Tis nu toch wel duidelijk dat dat dus mijn site is, die erg aan een update toe is, maja komt nog weleens.

Mwoa tupac site ziet er wel netjes uit, plaatjes enzo, maar het ging me ook meer om de inhoud, die is nogal verouderd, vooral bij perso scoots, die plaatjes moeten ook nog goed transparant gemaakt worden etc. etc. ook de setups kloppen voor geen meter meer, eigenaren ook niet meer :)

KIJK ZEG MAAR IK WIL JE GRAAG HELPEN,

IK WEET ALLEE NIET ZO SUOER VEEL VAN SCOOTERS MAAR DAT IS DAN WEER LEERZAAM VOOR MIJ D8 IK ZO?

DUZ ZEG MAAR ADD ME ANDERS FF OP MSN

TUPACRULEZZ@HOTMAIL.COM

OH DIE GROENE SITE IS HEEL TRAAG IK WEET IK KREEG VAN SCHOOL PLAATJES VAN 60KB MAN VIEZE FLIKKERS MOEST IK EIGENLIJK ALLES GAAN COMPTIMEREN HAK GEEN ZIN IN :d:d:d

kerl zeuren hey damnz wa perongeluk

damn wrom zeik je mij sinds jij weet dat ik snor heb jij mij de hele tijd al af..

ik weet offtopic maar ik wou toch ff zeggen

Originally posted by tupacrulezz
kerl zeuren hey damnz wa perongeluk

damn wrom zeik je mij sinds jij weet dat ik snor heb jij mij de hele tijd al af..

ik weet offtopic maar ik wou toch ff zeggen

Zou je een poging willen doen om enigzins goed Nederlands te gaan gebruiken? Ik krijg hoofpijn als ik jouw tiepsels lees :P

okey komt die nog een keer :D

Razme? wrom zeur jij altijd zo op mij?
sinds je mij in die een of andere chat sprak en je me hier zag posten zeik je me al af
en dat alleen omdat JIJ een hekel aan snorfietsen hebt en JIJ het onverandwoord vind om er 70 mee te gaan maar dat is mijn keuze toch??

damnz hey

zo duidelijk mensjes?:W

Dat verhaal had ik ook gehoord over die Rally op de bank jah... alleen was die versie van het verhaal ietsje anders, hij was toen niet 'standaart onbegrensd' maar 'goed opgefokt'...

Hoezo, verhaaltjes worden steeds ongeloofwaardiger als ze steeds maar weer doorvertelt worden? :) Owja, zo ontstaan die mythes heh...:W

Status
Not open for further replies.
Back