Aangeboden Haakse frees/dental kit cheap!!!

Status
Not open for further replies.

Pronk

Pronk Racing Service
Mijn oude haakse frees, op lucht. Helemaal plug & play, kan zo aangesloten worden op elke compressor. Er zitten 2 haakse stukken bij waarvan er eentje wel werkt en eentje niet. Ik heb er toen een nieuwe voor gekocht, die werkt gewoon prima. Misschien als je handig bent kun je de andere ook fixen zodat je een reserve hebt. De set is oud, en veel gebruikt daar is de prijs ook naar. Daarentegen werkt hij wel gewoon supergoed zoals het zou moeten, alleen begint de kop wat speling te krijgen (zoals je bij alle oudere 2e hands frezen ziet)

Er is op ebay e.d. nog wel genoeg reserve spul voor te krijgen en er zijn ook zat bedrijfjes in NL die je kan helpen met reparatie/revisie. Voorlopig is dat iig niet nodig want de haakse kop die er bijzit werkt gewoon nog erg goed zoals gezegd. Ook zit er een rechte 'tool' bij EN een nieuwe reserve luchtslang.

De freesjes die je erbij ziet zitten zijn niet echt handig om cilinders mee te doen, maar je krijgt ze erbij omdat ze erbij horen (misschien wil je je tanden eens bijwerken? ;)) Ik kan er evt. nog wel wat handige freesjes voor tuning bij doen, die zijn alleen erg duur, maar daar komen we wel uit.

Gewoon een complete set dus :
256,50 incl verzenden

View attachment 25487

View attachment 25488

View attachment 25489

View attachment 25490

View attachment 25491

View attachment 25492
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top