gy6 80cc setup

MiloK

New Member
Beste forumleden, ik ben nu aan het kijken naar een 80cc voor mijn Agm Vx50 2013.
Er zit nu alleen een multivar in met witte drukveer en 7 gram rolletjes. Ik was benieuwd of iemand mij kan vertellen wat ik allemaal nog moet aanpassen voor een 80cc. Ik weet dat ik sowieso een grotere sproeier nodig heb maar voor de rest zou ik het echt niet weten. Dankjewel alvast
 
Advertisement - register to remove this

Voor dat blok kan je beter de hele overbrenging aanpassen.

Snap alleen niet dat er mensen altijd alleen maar malossi minded zijn.


Dus vario (sportvario is wel een must)
Naraku Halfpoelie v2 (zou een verbetering moeten zijn op het standaard goedkope prut ding
Rolletjes.
Drukveer
Sproeier
(afstelling carburateur)
Torque driver is ook wel een aanrader.
En sterkere trekveren.


Neem aan dat die 80cc eigenlijk een 72cc is?
Denk dat je niet om een sport nokkenas heen als als je hem super goed wilt laten lopen (met standaard nokkenas zal die te tam lopen.

Als je een kop met grotere kleppen kan plaatsen is dat wel de weg die je denk ik wil hebben.
Uit een standaard kop krijg je niet meer vermogen uit, dan wat erin zit. (2valves zijn zoiezo geen snelle blokken.)
 
Voor dat blok kan je beter de hele overbrenging aanpassen.

Snap alleen niet dat er mensen altijd alleen maar malossi minded zijn.


Dus vario (sportvario is wel een must)
Naraku Halfpoelie v2 (zou een verbetering moeten zijn op het standaard goedkope prut ding
Rolletjes.
Drukveer
Sproeier
(afstelling carburateur)
Torque driver is ook wel een aanrader.
En sterkere trekveren.


Neem aan dat die 80cc eigenlijk een 72cc is?
Denk dat je niet om een sport nokkenas heen als als je hem super goed wilt laten lopen (met standaard nokkenas zal die te tam lopen.

Als je een kop met grotere kleppen kan plaatsen is dat wel de weg die je denk ik wil hebben.
Uit een standaard kop krijg je niet meer vermogen uit, dan wat erin zit. (2valves zijn zoiezo geen snelle blokken.)
dankjewel, maar is een malossi multivar niet al een sportvario. Het is trouwns een echte 80cc (50mm)
 
Ja, maar dat is wel een duur ding voor dat blok.
en qua kosten, is een 72cc 47mm beter dan een 80cc 50mm als je kijkt naar de kosten die erbij komen, niet kijkende naar de prijzen van de cilinders zelf? Want ik weet niet hoeveel er verandert met de setup van 80cc en die van 72cc
 
Normaal gesproken kan je bij een 72cc gewoon rijden met een standaard cilinderkop

Althans heb ook andere koppen gezien voor 72cc.
 
ik heb nu een 72cc gekocht met wat sproeiers ( 80-90). En ik heb wat zwaarde rolletjes gekocht voor de malossi vario. Denk je dat ik daarmee verder kan of zijn er nog essentiele dingen die ik mis
 
Normaal gesproken kan je bij een 72cc gewoon rijden met een standaard cilinderkop

Althans heb ook andere koppen gezien voor 72cc.
hij is geinstalleerd en heeft heel even gereden. Ik heb een nieuwe vraag op het forum, zou je kijken of je kan helpen daarmee?
 
Back
Top