Gumball 3000

Ik ben in Belgie weesten kijken @ 2uur in de nacht :S

Echt ZOVEEL mensen daar, dat die autos van de Gumball niet eens op de plek van bestemming konden komen, fotos maken was amper te doen, te donker, te veel mensen, auto's te dichtbij... ik ben bijna door een 360spider voor mn flikker gereden.
En maar een stuk of 30 van de 120 auto's gezien

Geen Enzo, geen f40, geen Zonda, geen Diablo

Wel veel Porsche, wat 360's, 430, Murchiélago, die uber vette Gallardo met gouden stickers, Bentley, Rolls, Hummers

Geluid is wel vet daarom van zon Murci en 360 Spider :D

Mja alleen jammer dat Kimble niet mee doet dit jaar..
En dat hij ook weer net uit de gevangenis komt..
Seizoen 2004 had hij ongelukken gefilmd en uitgebracht daarom mag hij niet mee doen dit jaar... Maar hij organiseert z'n eigen gumball achtige race.. genaamd Ultimate Rally :)

Volges mij staat er zelfs in dat deelnemersformulier dat het niet de bedoeling is om hard te rijden enzo, dat is natuurlijk niet echt legaal als je er een snelheidsrace van maakt. Als je er prijzengeld op zet maak je dat alleen maar duidelijker.

Dus doen ze er alles aan om in het formulier te laten lijken of het een toertocht is terwijl ze zelf weten dat iedereen toch wel hard gaat rijden :P Puur om zichzelf in te dekken lijkt me...

Mechanic said:
Volges mij staat er zelfs in dat deelnemersformulier dat het niet de bedoeling is om hard te rijden enzo, dat is natuurlijk niet echt legaal als je er een snelheidsrace van maakt. Als je er prijzengeld op zet maak je dat alleen maar duidelijker.

Dus doen ze er alles aan om in het formulier te laten lijken of het een toertocht is terwijl ze zelf weten dat iedereen toch wel hard gaat rijden :P Puur om zichzelf in te dekken lijkt me...

'Its not a race, it's a Rally !' -->> *mwooaaaam* weg wastie *D

Zei zo'n vent in een filmpje van vorig jaar. Alleen dan @ Cannonball in Amerika.

Was gister nog op het nieuws de Gumball 3000. Dat ze in België waren gearriveerd enzo. Meer dan de helft kon alweer dokken voor boetes hehe. Ik zat eerst ook is te denken, misschien wel lachen om is mee te doen met een leuk karretje. Maar toen vertelde die kerel dat je 10.000 pond inschrijfgeld moet betalen, dan doe ik maar niet mee :p

Last edited:
Back