GTS Toscana Kentekenhouder afgebroken

Drafek

New Member
Beste allemaal,

Vanmiddag met mijn scooter een klein ongelukje gehad, hierbij is van mijn GTS Toscana de “houder” van mijn kentekenplaat afgebroken. Echter loop ik tegen een probleempje aan zodra dat ik zoek naar een kentekenhouder voor mijn scooter dan vind ik alleen maar houders waar het kenteken in moet.

Vandaar mijn vraag: wat is de benaming hiervan en hoe kan ik deze het beste vervangen? Zijn er bijvoorbeeld ook kleine houders voor mijn scooter of moet ik zo’n zelfde kap kopen?

Het probleem waar ik namelijk tegen aan loop is dat ik vrij veel moet losmaken wil ik de rest van de afgebroken kap eruit halen, op zich geen probleem echter moet ik een schroef eruit draaien waar ik vrijwel niet bij kom. Alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite mochten jullie de benaming weten, of een goed alternatief hiervoor.

IMG_6978.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Zo te zien heb je dat spatbord eerder al vastgetaped.
hier een rode, maar je kan de kleur kiezen
Om m te vervangen moet eerst de kentekenverlichting los en een deel van de zijkant waar ie in valt (zandri heeft filmpjes hierover op youtube).
Dat is hem inderdaad, bedankt!

Ik heb hem net inderdaad proberen te tapen, niet erg succesvol. Ik kan hier helaas geen video over vinden (alleen over voorspatborden en eentje over een achterspatbord maar dat ging over een Vespa). Weet je misschien de titel van de video, wellicht dat ik heel scheel ben vandaag. Het is ook niet echt mijn vakgebied, haha.

Het voornamelijkste probleem wat ik heb is dat ik niet aan alle schroeven kom. Er zit zeg maar een onderdeel aan de binnenkant voor waardoor ik de schroeven niet kan gebruiken.
 
Misschien naar de Dealer gaan .
Inderdaad ook een goeie tip, echter is mijn dealer overdreven duur dus als ik het zelf zou kunnen zou het mooi zijn. Als het niet lukt is dat natuurlijk wel mijn redmiddel.

Grootste probleem is dat die een dorp verder zit, combinatie met het rijden zonder nummerplaat + veel politie is niet heel handig.
 
Back
Top