Gts toscana dynamic stottert bij vol gas bouwjaar 2021

Hamed

New Member
Ik heb voor het laatste 4 maanden geleden en gts toscana dynamic 2021 aangekocht van 2de hands en heeft dan bij mij 2 maanden stil gestaan wanneer ik erop ging rijden merkte ik dat de scooter schokt/stottert op vol gas myn lucht filter hangt los kweet niet of dat er iets mee te maken heeft of het iets anders kan zyn ook brand myn motor lampje als hij in contact staat en de accu is maar 3 blokjes opgeladen weet iemand hoe ik dit kan oplossen het in en injectie waar ik dus geen meter verstand van heb
Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Je noemt al een aantal problemen.
Het lijkt mij verstandig dat je die eerst oplost en als het probleem zich nog steeds voordoet dat je dan je vragen stelt.
Bij het op contact zetten is het normaal dat het motormanagementlampje brandt, dit moet wel weer uitgaan na een 3-tal seconden of als de motor gestart is.

  1. Had je die problemen ook al voor je deze scooter voor 2 maanden hebt laten stil staan?
  2. Is dit een injectie scooter of eentje met een elektronisch gestuurde carburateur?
  3. Wat is de spanning van een 3 blokjes geladen accu?
  4. Wat is de accuspanning als de scooter enkel op contact staat, als de scooter stationair draait en als je volgas geeft?
Een ECU is sterk afhankelijk van een goeie accu en spanningsregelaar.
 
Of ik die probleem al had weet ik niet omdat ik hel toen maar heb gereden in de straat en daar niks van merkte k denk zelf en injectie aangezien het geen kickstart heeft 3de vraag kan ik niet beantwoorden omdat ik je niet snap in stationair laad de accu op tot 5/6 blokjes vol gas af en toe 7 ook stink de motor erg als ik er ff mee heb gereden
Post automatically merged:

En de motor lampje blijft flikkeren in contact en verdwijnt alleen als ik hem start
 
Back
Top