This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GTR - gruwelijke racegame (demo)

ja twas ff zoeken die andere auto..gewoon practise doen en dan heb je zo'n scherm met je circuit en auto en dan moet je ff op model klikken of gewoon wat klooien en dan kan je andere auto kiezen. De lister storm is rijd echt veel beter dan die gare morgan.

het is niet mogelijk om tegen andere te racen toch? Kom niet echt uit die full grid shit

Verder vind ik het wel mooi, maar niet echt bijzonder.

Sjoerd said:
En dan load ofzo? Want ik zie altijd maar 1 auto, en dat is die lelijke... Die soort van gravedigger bak.

Dan moet je ff bij "Class" de NGT klasse kiezen, daar rijden beide auto's in. Waarschijnlijk heb je nu alleen de GT klasse geselecteerd staan.

Inderdaad het is me na een tijdje klikken wel gelukt...

Maare ik vind het helemaal niet zon tof spel, geluid is heel tof, besturing heel realistich (met keyboard niet echt te doen, maja) de graphics van de baan en landschap enzo heel goed, maar de rest is allemaal dikke poep. De auto vind ik neit mooi, schade is niet realistisch, objecten langs de baan zijn ronduit zielig (iemand de X5 zien staan en caravans :/) mannetjes staan er maar etc. etc.

Ik hoop voor de makers dat ze dat allemaal wat beter gefixed hebben in de echte versie.

Ja idd, die auto's naast de baan zien er echt niet uit. Zelfs de vrachtwagen achter de pits ziet er niet uit. Mja, er staat iig wat naast de baan en dat is niet van veel spellen te zeggen. Denk dat het echt een goed spel kan worden gezien dit nog maar de Alpha demo is. Ook wel vaag trouwens dat je alleen op moeilijke niveau's kan spelen en niet op de makkelijke.

Toen ik een keer chrashte brandde het 10 meter verderop in de grindbak :S

Ja, bij mij een keer boven mn motor zegmaar, ook al lag ik op mn kop. Achja, klopt niks van iig.

Mwah, ben al blij dat ik nu een beetje fatsoenlijk rondje kan rijden al 8P Als je de bocht niet haalt haal je 'm bij dit spel ook echt niet meer.

Dit spel is ook meer bedoeld voor de diehard racefans die alles willen kunnen aanpassen.

Wat boeien die baanobjects nou als je er met 200+ langsraced 8P

Kijk maar eens bij andere spellen dan is t nog allemaal veel lelijker...en als ze al die onbelangrijke shit mooi gaan maken zijn gelijk de systeemeisen een stuk hoger

Mwah, na een tijd spelen gaat het steeds beter. Heb gemerkt dat je met gasgeven de bocht uit drijft, dus geef in de bochten niet veel gas meer.

hmmz thuis maar even op mijn fx5900xt proberen dan als hij het daar niet op doet dan weet ik het ook niet meer

Opzich wel leuk spel , tis me nog niet gelukt om op het toetsenbord een snel rondje neer te zetten. Verder knal ik die toerenbegrenzer in de pit al uit , geen zin om op te wachten