This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

270 MB gedownload, 3 MB geupload 8P

bij andere SA torrent 1 gig geupped en 600 meg gedowned

:X

haha was ik aan burnen word ik eraf getrapt door een politie:X

ff vliegen

stoppie van 126 feet lang Beat me-:-

Last edited:
mijne heeft vannacht 20 procent gedownt, maar de ene x gaatie 100 kb/ps en de andere x gaatie 500 bits.. egt schommelend. maarja zoals het er nu voor staat heb ik hem vnaaf...

ik heb et probleem dat mijn sounds in die mini converstations staat weg is, heeft iemand daar nog meer last van?

mijne heb de hele nacht helemaal NIETS gedaan :| Zit nu nog steeds op 230MB, 5% dus :L

Ik zit op 48.6, gaat constant rond de 30kb.... Dus vanavond/nacht binnen, morgen spelen

wat als we allen de verkeerde downloaden.. dan ga ik out!!

edit/ k krijg net te horen dat straks het internet weg gaat.. en ik dus mn download niet kan afmaken shitzooi..
k kom 1,5 uur tekort ong. egt fucked!!

Last edited:

Het is gewoon het feit dat we hier geen warez requests willen. Daarvoor krijg je warning points. Een torrent mag naar mijn mening gepost worden omdat het zelf niet illegaal is. Een link naar een ftp daarintegen mag niet, en daar kan je als site dus wel een probleem mee krijgen.

Dus als men gewoon het over het spelletje praten ipv hoe snel men download en blij kan zijn dat Haagze sf2 tenminste een torrent deelt is iedereen blij.

Mike@Aerox said:
ik heb et probleem dat mijn sounds in die mini converstations staat weg is, heeft iemand daar nog meer last van?

heb ik inderdaad ook last van :S