This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Freezer said:
Torrents is een grijs gebied. Maar je mag een torrent best posten, maar je mag geen warez requesten. Doe dat dus ook niet, want je verzameld er wel punten mee. Zorg dat we hier nog een beetje mild kunnen zijn.
Verzameld punten?

verder ben ik nog steeds van mening dat een site nooit iets fout doet.
als ik mijn tafelzilver in me voortuin neerzet en dat wordt gestolen wie is der fout dan, de dief? ( die mijn zilver steelt ) of ik omdat ik het buiten neerzet?

ik heb um dus ook mara als ik een spel start dan loopt het spel bij mij binnen 10 sec vast en krijg ik een blauw scherm en moet ik opnieuw opstarten weet iemand mss wat hier de oorzaak van is

bij mij staat er nu in rode letters:

ERROR (09:22 PM)
a piece failer hash check, re-downloading it

Mjah, zal wel. Hij downt nog steeds. Ik laat comp nachtje aan staan en zie wel wat de morgen brengt Zit nu op 60mb, gaat wel okeej dus

Maar als je kijkt bij "peers". Zie je dat er nog niemand verder is dan 5,8%

IEDEREEN FF ONLINE KOMEN DIE HEM TOT 100% HEEFT

En dan sluit ie af ofzo, of staat ie dan gewoon stil en gaat ie pas verder als iemand met 100% online komt?

idd, vanacht dan worden alle amerikaantjes actief Denk dat ie dan behoorlijk hard gaat vlammen

Leve usenet

Hijs erg leuk tis wel een beetje anders dan vice city qua rijden en schieten. Het loopt ook wat minder. Maar ik voel weer een verslaving opkomen

22.000 sourches nu (met shareaza torrent) , en hij gaat nog maar 20 kb/s
Vannacht ook maar ff aan late staan denk ik he..

mijne staat nu stil:S... btw... gaatie wel goed lopen op een:

amd athlon 2,17 ghz
512 mb ddr
80gb vaste schijf
ati radeon 9200 se
128mb video geheugen

SliderRachid said:
mijne staat nu stil:S... btw... gaatie wel goed lopen op een:

amd athlon 2,17 ghz
512 mb ddr
80gb vaste schijf
ati radeon 9200 se
128mb video geheugen

Gaat vast wel lopen, alleen je moet je verwachten dat je alles op de hoogste stand/resolutie kan zetten.. Ik hoop dattie t bij jou doet, want dan doet ie t bij mij zeker 8P