This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Met de paarderaces precies hetzelfde, er zit een ritme in. Kies eerst blauw twee keer en dan rood ofzo todat groen wint! Begin dan met hogere bedragen steeds op groen intezetten. Als groen wint verdien je je ingezette bedrag 12X

area_51_member said:
.....

wel een keer of 10 geprobeert totdat ik m had

Ik kreeg er dus geneog van na 5x te hebben geprobeerd hehe. Maar ik zal ff kijken of het me lukt nu.

Tnx

Ill_Bill said:
Met de paarderaces precies hetzelfde, er zit een ritme in. Kies eerst blauw twee keer en dan rood ofzo todat groen wint! Begin dan met hogere bedragen steeds op groen intezetten. Als groen wint verdien je je ingezette bedrag 12X

Maar met paardenraces kan je geen 40 miljoen winnen helaas.

Net die vliegschool afgemaakt, tering wat was dat kut, ik haat vliegen hard. Ik moet nu missies voor die dude doen vliegmissies, torreno of hoe heet ie. Ik kan ook naar wuzy in las venturas, maar ik doe eerst ff de 2e stad afmaken denk ik. Zijn dat veel missies nog? Ik moet nu zo laag mogelijk vliegen zodat de radar me niet ziet, egt kut dus je knalt altijd wel op iets... Ben benieuw... BTW progress with Michelle 10%? Who the fuck is michelle? En waar kan ik een nieuwe gf krijgen en hoe kan je trouwen?

Ik zit nu in de middle of nowhere, super grappige missies in weilandan
BTW met een snelle auto kan je VET hard rijden op die lange wegen, zo snel dat je van die NFS underground Blur krijgt (en ik gebruik dan niet eens me NOS)

Vliegschool is op het 3e eiland?
Ik ben net begonnen met het 2e eiland. Mijn laatste missie was de auto van de DA vol stoppen met drugs en daarna de politie bellen.

AscH said:
Vliegschool is op het 3e eiland?
Ik ben net begonnen met het 2e eiland. Mijn laatste missie was de auto van de DA vol stoppen met drugs en daarna de politie bellen.

u have a long way to go asch, a lonnnngggggg way :henko:

area_51_member said:
Vliegschool is op het 2e eiland aap , iig zo half half op zon klein eilandje, vlakvoor dat je naar het 3e gaat.

nou, nee. De vliegschool is toch echt op de 3e eiland, je moet hem kopen voor een missie.

Ik zit inmiddels alweer bij de 2e missie van die Torenno gast. Heb nu ook me beide assets, dus lekker vangen hehe.

Wat trouwens ook veel opbrengt zijn auto's exporteren. Als je in een auto gaat zitten die op de lijst staat, dan komt er te staan dat je die auto kan exporten bij de East Docks. Had net een die 34.950 opbracht...niet verkeerd dacht ik zo

waar is die vliegschool nou precies op de kaart staat het niet?
iemand die het kan omcirkelen op een kaart van san andreas, zal ik wel tof van je vinden

Als je op je eigen kaart kijkt zie je in het midden bovenaan een klein vliegveldje staan. Boven de No Fly Zone.
Het heet:Verdant Meadow Aircraft Graveyard

Daar zit ook de vliegschool. Kan je alleen betreden met behulp van een missie.

Geen dank hoor

Dirty_Dunk said:
Ik zit nu in de middle of nowhere, super grappige missies in weilandan
BTW met een snelle auto kan je VET hard rijden op die lange wegen, zo snel dat je van die NFS underground Blur krijgt (en ik gebruik dan niet eens me NOS)

die blur krijg ik ook in de stad hoor, is niet zo moeilijk:|

Stephan@Spy said:
Maar met paardenraces kan je geen 40 miljoen winnen helaas.
kheb met paardenraces 99 miljoen gewonnen anders +ralf+
na poosje gokken had ik 5 miljoen, toen won ik 4 , toen 40 en toen nog eens 50

Last edited:
Dirty_Dunk said:
heheh eindelijk 2de stad (na dat weiland gedoe, wat wel zeer tof was)
Damn die wolkenkrabbers zijn hoog

ga ff lekker relaxt base jumpen. +ralf+

(niet vergeten je parachuut te openen)