GSM verongelukt... welke gaat 'm opvolgen?

SanderB

Well-Known Member
Mijn oude trouwe Panasonic GD92 is vandaag waarschijnlijk verdronken :(
Ik was met een vriend aan het varen, maar ik zag 2 vriendinnen van mij op het strand liggen dus ging ik even een babbeltje maken terwijl die vriend even ging varen. Toen 'ie weer terug kwam was mijn telefoon foetsie, die is dus waarschijnlijk door het harde varen weggevlogen :(
En het lullige is dat ik nog een aanvaring had gehad (barst in mn motorkap) en het telefoonnummer van de schuldige in mn GSM had staan :'( echt kut... maarja back to the point, nu moet ik dus een nieuwe gaan halen, en ik zat zelf te denken aan de Nokia 6510
120050.img


Deze GSM heeft eigenlijk alle functies die ik nodig heb en valt nog binnen mn budget (200 euro met Ben vaak).
Iemand anders nog suggesties?
En ja, ik weet dat Nokia's vaak stuk gaan :)
 
Advertisement - register to remove this

die is idd heel erg m00i, missch te duur?
m0t0r0la v66 een id? of ericsson t65, ook erg mooi, goeie tel ook..
gwn op belcompany.nl kijke, en dan je functies die je wil hebben aanklikken, en dan de m00iste en goedk00pste uitkiezen denk ik...
grtz
 
5210 met Dutchtone €20,- was €50,- aanschafkosten, en €50,- aanmeldkosten, en dan natuurlijk nog elke maand een jaarlang €20,-
 
Samsung T100? neh te duur
Nokia 5210? Vind ik een beetje een speelgoed dingetje
Motorola V66? Beetje lelijk en die heeft zo'n vieze stekende antenne
Ericsson T65 is het ook niet helemaal... Die T68m is wel supervet, maar ook superduur.
Tot nu toe zitten er nog geen goede suggesties bij, zou ik dan echt nu al de goede keus gemaakt hebben :)
 
haha v66 lelijk?? ik vin t de meester telefoon, maargoed, uhmmm je wil zkr ook niet de 3410, 3510? iMode:| (log ding) Sony Z7? De sms tel, 5510?
t68 hoeft niet duur te zijn, ligt draan waar je m haalt....;) :p
 
Originally posted by miks66
haha v66 lelijk?? ik vin t de meester telefoon, maargoed, uhmmm je wil zkr ook niet de 3410, 3510? iMode:| (log ding) Sony Z7? De sms tel, 5510?
t68 hoeft niet duur te zijn, ligt draan waar je m haalt....;) :p

}) Maar ik betaal toch liever wat meer dan dat ik iets 'vd vr8wagen' koop
 
o god, DAT is een LELIJKE telefoon zeg! en voor DIE prijs... ieder zn smaak hoor, maar ietsjes te duur lijkt mij.....|(

ik denk dat je al je keuze hebt gemaakt met je 6510?

grtz
 
Originally posted by Stevie
Dis ook wel leuk:

01.170_med.gif



http://shop.o2.nl/tstinfo.php3?artid=99

Ah bah wat een ding... En O2 begin ik niet meer aan, dat heb ik nu en ik heb thuis en bij mn zomerhuisje amper bereik.
Ik neem nu Ben vaak, daar heb ik wel goede ontvangst mee.

En ja, als er nu geen vreemde verhalen komen van "mijn 6510 viel gelijk al uit elkaar en explodeerde spontaan!" dan haal ik morgen al een 6510 + Ben vaak
 
Back
Top