This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

groot probleem met mijne brommer

AcRaNoDrA

Well-Known Member
onlangs was ik rustig aan het rijden met mijne brommer. en toen ik een drempel nam ( rustig ) begon mijn brommer een vieze geluid te maken, en als ik gas wou geven wou hem niet meer voorruit gaan.

kheb hem toen effe aan de kant gezet en afgezet. en na een paar minuten had ik hem terug opgestart en ik gaf een beetje gas, maar mijn wiel wilt niet meer draaien :/
hij maakt nog wel steeds een normale geluid zoals hem rijd, maar er komt gewoon geen beweging in....

wat zou het kunnen zijn ?
en kost het veel om het te laten maken ?
dan weet ik al hoe diep ik in mijne zak moet gaan zitten

Originally posted by Renzsz
vies geluid?? waarschijnlijk lekt je uitlaat omdat hij losgechoten is oid.. controleer dat eens! als dit het is kost het vrijwel alleen 10 minuutjes

mijn uitlaat heeft toch niks te maken met mijn wiel ?
het probleem is dat mijn wiel gewoon niet meer draaid, maar hij maakt nog wel een normale geluid. hij miek eventjes een vies geluid toen ik een drempel nam, en daarna draaide mijn wiel gewoon weg niet meer als ik gas geef

het was ook maar een optie, maar er zal dan idd wel iets losgeschoten zijn in je carter -> loshalen en kijken duss

Misschien klinkt het achterlijk, maar is niet gewoon je luchtfilter van de carb afgeschoven?

Anders beschrijf eens precies wat voor geluid hij maakt, boap ofzo.