Gratis computer bij afsluiten ADSL!!!

Advertisement - register to remove this

Ik heb een e-mail gestuurd naar MyCom

Vraag:

Ik hoorde dat er een actie, waarbij een gratis computer wordt wegegeven bij een ADSL pakket, vanmiddag van start gaat. Wanneer heeft u die informatie dan beschikbaar op uw website?


Antwoord:

Dit zal vandaag of morgen bekend worden gemaakt op onze website.

Het betreft een AMD 2000+ 256 DDR CD rewriter Windows XP NL + mini ATX kast zonder beeldscherm. Exacte details zullen op de website worden aangegeven.
 
Wij willen dan een netwerkje hier thuis aanleggen.
Maar ja zoals je weet zijn ouders niet zo makkelijk over te halen.
We zitten nu bij @home en hebben er bijna tot nooit geen problemen mee gehad dus denk niet dat hun er zo vanaf willen stappen.

Maar iemand nog tips waar je op moet gaan letten?
Want het staat wel heel verdacht bij die prijzen van het 1e jaar 25euro per maand en na dat jaar 29euro ofzoiets.
 
je krijgt alleen een kast, met een moederbordje, processor en cd brander, harde schijf en waarschijnlijk een floppy disk. monitor, muis, toetsenbord, printer en boxen moet je zelf kopen. geluidskaart en videokaart zijn zeer waarschijnlijk dus onboard, verwacht daar geen wonderen van.
 
Mja ik heb de reacties een beetje op die site gelezen.
En wat er uit komt is dat je zelf nog een ADSL-modem moet aanschaffen. Dan koop ik liever een pc die ik zelf kan samenstellen.
 
Ik heb toch besloten om het niet te doen vanwege de volgende redenen:

1. Omschakeling van UPC telefonie naar KPN (zijn nogal wat kosten mee gemoeid...)
2. Aanschaf modem
3. We hebben al 2 computers
4. Ik vind alle rondslomp de moeite niet waard, de kosten lopen behoorlijk hoog op vanwege de omschakeling naar KPN :p
 
Back
Top