grappige pics van op et internet

Status
Not open for further replies.
Originally posted by PiTu


Die was class, hij schijt hem nu vast zekerz.

BTW veel pedo's zijn homo's dus Shhhhhh.
Ik dacht niet dat werelds bekendste Marc Dutroux een homo was aangezien hij alleen meisjes verkrachtte, de meeste slachtoffers zijn nog altijd meisjes en de daders praktisch altijd mannen, dus... procentueel gezien zijn er bij de hetero's evenveel pedo's als bij de homo's, maar aangezien 1/5 van de bevolking anders is, betekend dit dat 4/5 aanranders hetero is, trouwens, een homo doet niet perse aan enige vorm van seks hé... Ik laat me niet afschrikken door een paar middeleeuwse homofoben die denken dat ze stoer zijn omdat ze een brommertje hebben waarmee iedereen rijdt hoor.
 
Originally posted by Benji-V.
inderdaad

Doed, ff serieus...

wat doe jij hier op t forum??

Dit is de General Chat.... De meeste mensen hier gaat Chill met elkaar om, lachen af en toe maar kunnen ook serieus zijn...

Voor alles is er een topic.. :|

Deze is bestemd om te LACHEN en niet on te zeuren over een strip waar ik tevallig om heb GELACHEN... :#

trouwens
Dat meisje naast die blonde is stukke lekkerder :~
 
Originally posted by Jowie
1025979776-doggy.gif
Ik begrijp het verband niet, hoeveel hetero mannen doen het niet liever op hun hondjes?
 
Originally posted by Mark@Typhoon


Doed, ff serieus...

wat doe jij hier op t forum??

Dit is de General Chat.... De meeste mensen hier gaat Chill met elkaar om, lachen af en toe maar kunnen ook serieus zijn...

Voor alles is er een topic.. :|

Deze is bestemd om te LACHEN en niet on te zeuren over een strip waar ik tevallig om heb GELACHEN... :#

trouwens
Dat meisje naast die blonde is stukke lekkerder :~

Precies!

Benji, moet vanaf nu elk lollig topic vergalt worden door dat gezeik van je?
 
Originally posted by Mark@Typhoon


Doed, ff serieus...

wat doe jij hier op t forum??

Dit is de General Chat.... De meeste mensen hier gaat Chill met elkaar om, lachen af en toe maar kunnen ook serieus zijn...

Voor alles is er een topic.. :|

Deze is bestemd om te LACHEN en niet on te zeuren over een strip waar ik tevallig om heb GELACHEN... :#
kan wel zijn, maar ik vind lachen met homo's niet grappig, je lacht toch ook niet met iemand die verlamd is of zo? iedereen op dit forum staat te zeiken dat de maatschappij suckt met hun snelheids-vermogenbeperkingen en veegt er de vloer mee aan, maar als het serieus wordt, dan heeft diezelfde maatschappij plots gelijk... Ik durf tenminste mijn mening zeggen, en gelukkig hebben dat er ondertussen nog een paar gedaan, ik ga me zeker niet laten afschrikken, nederland en belgië is nog altijd democratisch, dus iedereen gelijk voor de wet en geen discriminatie zijn dingen waar iedereen in België en Nederland massaal voor streeft, schijnheiligaards, doe als ik, zeg je echte mening en veeg je kloten aan wat iemand anders over je denkt.
 
Originally posted by stealth2000


Precies!

Benji, moet vanaf nu elk lollig topic vergalt worden door dat gezeik van je?
moet je maar de spot niet meer drijven met homo's en biseksuele mannen, maar ondertussen wel zo schijnheilig zijn door te zeggen dat je niet conversatief bent en niet tegen lesbische meiden bent...
 
Ik zeg me echte mening, maar ik heb jou nog nergens zien reageren over scooters, alleen maar over homo`s...
Wie heeft jou gestuurd, het nationale homo fonds ofzo...
 
Wat doe je hier op het forum, Benji?

Je bent gewoon topics aan het vergallen. Moet nu elk topic dat grappig en niet serieus bedoelt is weer uitlopen in gezeik over homo's.?:|
 
Last edited:
Originally posted by stealth2000


Alsjeblieft, veel plezier
1025979776-doggy.gif
ik ben geen anaal lover, en zeker niet met een man, van de seks moet ik ook niet weten, maar wat jullie kunnen hebben tegen 2 mannen die verliefd op elkaar worden, dat begrijp ik niet, ik heb het hier niet over de seks of zo hé, en reken een keer voor eens en altijd af met die vooroordelen over de verwijfde janet, de homoseksuele pedofiel, de strontbewerker en zo. Als een man nu dezelfde dingen mooi vind als een hetero vrouw en een vrouw helemaal niet mooi vind, wat ga jij daar op zeggen dan? Over smaak valt toch niet te twisten, vooral als je het lef hebt om je kloten te vegen aan wat anderen denken, en je gat te vegen aan de maatschappij als je juist gaan schijten bent.
 
{! HOOOOOOMOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!


opdonderen kerel..... homo's zijn paria's
die lui zijn niet goed bij hun hoofd!!

het zijn net zoiets als mongooltjes ..er zit gewoon iets niet goed

enne volgens mij ben jij ook een anaalridder 1e klas BENJI
 
Originally posted by Benji-V.
ik ben geen anaal lover, en zeker niet met een man, van de seks moet ik ook niet weten, maar wat jullie kunnen hebben tegen 2 mannen die verliefd op elkaar worden, dat begrijp ik niet, ik heb het hier niet over de seks of zo hé, en reken een keer voor eens en altijd af met die vooroordelen over de verwijfde janet, de homoseksuele pedofiel, de strontbewerker en zo. Als een man nu dezelfde dingen mooi vind als een hetero vrouw en een vrouw helemaal niet mooi vind, wat ga jij daar op zeggen dan? Over smaak valt toch niet te twisten, vooral als je het lef hebt om je kloten te vegen aan wat anderen denken, en je gat te vegen aan de maatschappij als je juist gaan schijten bent.

nou dan ga je toch lekker een hond neuken ? :|
opzouten naar forum.homo.nl
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top