Gozer in Hoofddorp heeft zich doodgereden tegen Bus

Status
Not open for further replies.

Daniel@NRG

Well-Known Member
ik zie hier in de Telegraaf het volgende bericht staan :

Scooter onder bus

van onze correspondent - HOOFDDORP, dinsdag.

Een scooterbestuurder is zondagavond overleden in het VU ziekenhuis in Amsterdam aan de verwondingen, die hij enkele uren daarvoor opliep bij een zwaar verkeersongeval in Hoofddorp

De scooterbestuurder werd gegrepen door een passerende bus van de Schiphollijn ( Zuidtangent ), toen hij de busbaan overstak.

Hmz kort maar krachtig artikel dus, ik kende deze jongen niet, maar is er misschien iemand die hem wel kende ? wel klote iig :(

Mzzl

Advertisement - register to remove this

das klote ja :( hier in rijnsburg was er vorige week ook 1 die was op een rs een stukie gaan rijde en knalde op een fietser zonder hekm en is nu dood maar die fietser licht nog in coma:(

Originally posted by Tha rs master
das klote ja :( hier in rijnsburg was er vorige week ook 1 die was op een rs een stukie gaan rijde en knalde op een fietser zonder hekm en is nu dood maar die fietser licht nog in coma:(

Het spijt me zeer.. ELK ongeluk is erg.. Maar als je zonder helm rijdt ben je echt gestoord.. Als ik OF Boyd beide geen helm hadden opgehad @ onze ongelukken waren we nu ook dood.. Dus ik vind hett 100x erger dat die ander in coma ligt..

Originally posted by Mark@Typhoon
Het spijt me zeer.. ELK ongeluk is erg.. Maar als je zonder helm rijdt ben je echt gestoord.. Als ik OF Boyd beide geen helm hadden opgehad @ onze ongelukken waren we nu ook dood.. Dus ik vind hett 100x erger dat die ander in coma ligt..

Helemaal mee eens!

Gisteren... reed achter een oudere vrouw. Op zo'n DJ kymco. Vrouw had fietstassen met boodschappen aan het ding gehangen en reed over een ontzettend hobbelig klinkerpaadje met soms meer dan 75 kmpu zonder helm...

levensgevaarlijk! Jammer genoeg komen er de laatste tijd echt TE veel van dit soort berichten in de kranten e.d.

Ik zie wel meer vreemde figuren zich onverantwoord gedragen, ik reed een paar maandjes terug van mijn vriendin naar huis om 11 uur savonds. Ik nam dus ff een 80km/u oto weg. Reden dus amper oto's. Ik reed rond de 70 relaxt, werd ik ingehaalt door een een of andere vogel op een neos met een technigass pijp met ze vriendin achterop zonder helm, en die had een baby in der armen 8P

Originally posted by Ozdorp
Ik zie wel meer vreemde figuren zich onverantwoord gedragen, ik reed een paar maandjes terug van mijn vriendin naar huis om 11 uur savonds. Ik nam dus ff een 80km/u oto weg. Reden dus amper oto's. Ik reed rond de 70 relaxt, werd ik ingehaalt door een een of andere vogel op een neos met een technigass pijp met ze vriendin achterop zonder helm, en die had een baby in der armen 8P

WTF!?!? Een baby 8P ... das wel heel erg vaag zeg :?

ja dan ben je echt niet goed in je hoofd het hoeft je eigenfout niet eens te zijn maar als je gaat ga je hard en die baby is misschien wel ze leven kwijt !

dat sorrt gasten moeten ze gewoon een paar dagen vast zetten !

dat zal ze leren grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik vind het persoonlijk nog steeds eigen keuze of je helm draagt of niet.

Dom ? vast wel , maar neemt niet weg datje door de overheid word gedwongen tot een keuze die je mischien niet zo nemen als het niet verplicht was

Zelfde als gordels , leuk en aardig , maar er zijn gevallen genoeg bekend dat een gorder dodelijker bleek te zijn tijdens het omhebben , als dat ie niet om geweest zo zijn

Maja , vast geen discussie die aan dit forum is besteed, no offence , maar ieder1 blaat hier altijd meteen dat zonder helm dom is , het is en blijft je eigen keuze.

Amen

Originally posted by Tha rs master
zoizo je gaat toch nie rijd ezonder helm cker als ie onbegrensd is:|

ehhhhmm...wil ik toch niet lullig doen hoor, maar al is die wel begrenst betekend dat ie 50 loopt...nou geloof me, dan moet je ook niet met je kop over het wegdek schuiven hoor;)

Originally posted by KnakkerT

Dom ? vast wel , maar neemt niet weg datje door de overheid word gedwongen tot een keuze die je mischien niet zo nemen als het niet verplicht was

Zelfde als gordels , leuk en aardig , maar er zijn gevallen genoeg bekend dat een gorder dodelijker bleek te zijn tijdens het omhebben , als dat ie niet om geweest zo zijn

Maja , vast geen discussie die aan dit forum is besteed, no offence , maar ieder1 blaat hier altijd meteen dat zonder helm dom is , het is en blijft je eigen keuze.

Amen

Ja.. dus??
Zonder helm is toch ook dom of niet dan?
Je neemt gewoon een onnodig risico en dat is dom naar mijn mening door hem niet op te zetten.
En van zonder gordel rijden minder dodelijk zou zijn lijkt me persoonlijk echt onzinnig :| ...

Amen

En als diegene dan een ongeluk krijgt en ze smoel ligt in puin? Wie gaat dat dan allemaal betalen. :| Als je er voor kiest om zonder helm te rijden kies je er ook voor om eventuele ziekenhuiskosten op je te nemen.

Amen 0?

Jawel.
Ik wil alleen maar zeggen dat het toch een domme keuze blijft.
En wat die gordels betreft lijkt mij gewoon vaag...

Originally posted by Jeebus
En als diegene dan een ongeluk krijgt en ze smoel ligt in puin? Wie gaat dat dan allemaal betalen. :| Als je er voor kiest om zonder helm te rijden kies je er ook voor om eventuele ziekenhuiskosten op je te nemen.

Amen 0?

Daar heb je idd een goed punt waar ik nog niet bij stil had gestaan ...

Maareh , over die gordels
Verzuipen omdat je je gordel om hebt , je halve nek open hebbe dus een scherpe , snijdende riem , enz.

Ieder z'n keuze

Omdat je als 16 jarig pubertje tegen jezelf moeten worden beschermd

jezus, met zo'n redenering kunnen we de helft van de wetten wel afschaffen

Status
Not open for further replies.
Back