This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GoFast X-Days - 6/7 juni 2008

Ben een mierenneuker

Neuh viel me nu pas op, terwijl ik vorig seizoen ook genoeg blikjes in mijn handen had

dat wist ik ook al hoor

zaterdag had je er gewoon te veel in je handen gehad thats the problem

btw de groepsfoto van ons alleemaal bij elkaar zie mij dan heel trots met de voorkant van het blikje richting de foto staan he

go fast 4 life
+misselijk gevoel na 24 blikjes

----------------editt:

ik zag hem nog niet langs komen dus hierbij(copyright by joyce)

ik heb er nog wel meer van de HELE groep... ik ben al bezig geweest om een deel op scooterbase te uploaden, straks maar eens het andere deel uploaden

als er mensen zijn die dan foto's in het originele formaat willen, moeten jullie maar ff een pm sturen

Leuk je ff gesproken te hebben. Maarrr de snelste tijd van de dag zette Michael op het laatst nog even neer met zijn 5.31.

Tot Zoetermeer.

Nee dan had ik de 5.31.
Was al laat zondagnacht :X

Lekka boeiend ook .

Was echt een topdag, prima vermaakt en lekker de machine kunnen testen !
In de eerste instantie dacht ik dat ik niet kon rijden i.v.m me uitlaat :+ scheelde echt nog geen halfe cm op de rechte baan . Scoot deed het prima alleen kreeg ik hem niet goed afgsteld op het juiste toerental. En tjah de subaru dik gevlamt hihihi :W.

Top dag. mooiste sprint tot nu toe @ 2008 :W

Last edited:
weet niet wat julie van die 'rapper' vonden? maar van mij mag ie thuis blijven de volgende keer...

en het geluid was niet om aan te horen..
ik weet niet wie er aan de knoppen zat maar het was zo schel als wat :X
ruis tussen door op sommige klanken..
terwijl het goed klonk wanneer er "gewone" muziek werd gedraaid