goeie vriendin voor 6 mdn pleite...

race_typhoon

Well-Known Member
okeej,

ik zit hier nu dus te janken achter mn pc..... 2 weken geleden, heb ik te horen gekregen, dat een hele goeie en close vriendin van me voor 6 maanden op een cruise-schip gaat werken.....

Net smsde ze, dat ze morgen om 9:40 van schiphol vertrekt... Ik ga d'r echt heeeeeeel erg missen, ze hielp me altijd als ik probleempjes had, en kon onwijs goed met haar omgaan, en was altijd zwaar leip bezig, als ik sacho was.
Je kon vet met haar uitgaan, en was zo gek als een deur...

Ik ga haar echt vet missen...Maar vind het onwijs koel voor haar, en ben echt trots op D'r!!! Dat wou ik eigenlijk alleen even kwijt.....(ik zit nu echt in een vette dip :'( )

Sander
 
Advertisement - register to remove this

ik laat me niet op mn kop zitten hoor ;)

ze kan inderdaad waarschijnlijk internetten, en ze heeft dr mobile telefoon ook nog eens mee....al vind ik het nogsteeds gruwelijk vervelend....
maar ik zorg gewoon, dat ze trots op me kan zijn....en dat ik dat op haar kan zijn.....
 
Originally posted by gomer_pyle
Nou carma ik weet niet of je het gelezen heb maar in ze project had die geschreven dat die mischien de boel ging verkopen.

misschien jah....maar eerst nog even vlammen (daar heb ik het allemaal voor gekocht....niet dan?) en een run scoren....dan zien wel allemaal wel weer verder hoor!! ;)
 
Back
Top