Beste lezer, ik wil een gilera runner rst op duitse papieren keuren op a1 met een 125cc 2takt blok. Deze zijn boven de 50cc verder niet 2 takt gemaakt maar zou het goedgekeurd worden bij het rdw?
Als deze scooter nooit in deze configuratie geproduceerd is en dus ook nooit op de nederlandse markt is uitgebracht zou ik ook denken dat dit niet zomaar mogelijk is.
Mij lijkt dat je dan moet gaan voor een type goedkeuring en of je, je dan moet conformeren aan de nieuwe Euronormen, geen idee.
Zo ja, wordt het probleem alleen nog maar groter en duurder.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik zou zeggen neem contact op met de RDW, dit kan op verschillende manieren.
Op zich geen verkeerd idee , je zal niet blij zijn als je een Motor Scooter koopt waar een flinke aanrijding mee is geweest , en eventueel je Frame Krom is ...
In Duitsland is dat al jaren ,,, vandaar dat veel schroot / Krom spul naar Nederland Ge Exporteert word ... Auto`s Motoren , Scooters etc etc .
Als je in Duitsland al een nieuw set dikke velgen onder de Auto zet ... moet je keuren , anders ben je niet verzekerd als er iets gebeurt.