okej, maar krukas wordt een stukkie duurder, erin laten zetten dan zelf kan ik dat niet... maar door vervanging van de krukas gaat die toch niet echt sneller
Het zal echt niet zo maar ineens kapot vliegen, maar het KAN wel..
Dit is btw ook voor piaggio neem ik aan en deze zijn standaard pen12, dus dit houd wel beter dan een standaard mina krukas, maar dan nog...
Ik heb zelf altijd met een polini evo vario gereden en vind deze echt super lekker rijden, maar een vriend van me heeft weer altijd met een hebo vario gereden ( al 3 jaar en doet het nog goed )
Veel verschil zul je imo niet merken
Die mogen ook wel wat kosten en tgaat mij niet om 170 euro voor een malossi krukas, maar je betaalt zo 150 euro voor het erin laten zetten.. dat lukt mij namelijk niet! En dat vindt ik altijd weggegooit geld.
een hogere carterdruk kan zeer zeker ook nadelen hebben , ik heb weleens vaker gemerkt dat een halfvolle krukas beter presteerde dan een volle , dus het hoeft niet beter te zijn.
alleen houdt een std krukas het in veel gevallen het niet lang uit.
Die mogen ook wel wat kosten en tgaat mij niet om 170 euro voor een malossi krukas, maar je betaalt zo 150 euro voor het erin laten zetten.. dat lukt mij namelijk niet! En dat vindt ik altijd weggegooit geld.