Had een stalker gevonden die er nog redelijk uitzag na aankoop ding uit elkaar gehaald en kwam erachter dat er een scheur in de benzine slang zat en benzine bleef lopen als ik de slang loshaalde van de carb. Ook spruitstuk was versleten van de luchtfilter naar carb maar inmiddels vervangen kheb ook een nieuwe benzine pomp erin gezet carb schoongemaakt etc. Hij liep van te voren gewoon goed alleen niet stationair nu loopt die wel stationair maar kan ik hem elektrisch niet starten alleen met kick en ook dat gaat moeilijk
heb nieuwe bougie erin gedaan nogsteeds niks veranderd, hoe kan het dat ik hem elektrisch niet kan starten?
Edit: Als die loopt heeft hij in het begin de toeren maar niet de trekkracht vanaf ong 10/15kmh trekt die goed tot de 40 waarna die weer ff een klein dipje krijgt daarna door tot 85
heb nieuwe bougie erin gedaan nogsteeds niks veranderd, hoe kan het dat ik hem elektrisch niet kan starten?
Post automatically merged:
Edit: Als die loopt heeft hij in het begin de toeren maar niet de trekkracht vanaf ong 10/15kmh trekt die goed tot de 40 waarna die weer ff een klein dipje krijgt daarna door tot 85