S Sanderrr New Member Wednesday at 17:29 #1 beste, ik ben een gilera runner m08 dd 180cc aan het bouwen. Welke velgen passen er nou allemaal op zo'n blok? (naast de standaard gilera dd velg natuurlijk) Mvg
beste, ik ben een gilera runner m08 dd 180cc aan het bouwen. Welke velgen passen er nou allemaal op zo'n blok? (naast de standaard gilera dd velg natuurlijk) Mvg
Brute-Force Black Bullet. 2.0 Wednesday at 17:43 #2 Op mijn STD Runner M08 180 CC zit . Achter 13 inch velg voor 12 inch velg .
S Sanderrr New Member Wednesday at 18:22 #3 zover was ik al maar bedoel eerder of er andere type velgen kunnen gemonteerd worden?
Brute-Force Black Bullet. 2.0 Wednesday at 18:28 #4 zo wie zo van een Runner RST die passen ( die ik persoonlijk mooier vind ) Anders FF Google raadplegen . RST Velgen heb ik nog liggen .
zo wie zo van een Runner RST die passen ( die ik persoonlijk mooier vind ) Anders FF Google raadplegen . RST Velgen heb ik nog liggen .
M mickietjuh Well-Known Member 34 minutes ago #5 Ik ga er vanuit dat de meeste dd 13" wel moeten passen, sr/nrg, ben er niet 100% zeker van uiteraard blijft het een (weloverwogen) gok
Ik ga er vanuit dat de meeste dd 13" wel moeten passen, sr/nrg, ben er niet 100% zeker van uiteraard blijft het een (weloverwogen) gok