Ik zit met een probleem.
Bij elk andere Runner 180 die ik heb gereden, voelde ik gewoon dat de snaar van 0 begon, dus helemaal onderin kwam, en meteen naar boven kwam en goed wegtrok.
Nou is het bij mij zo dat ik het bekende v-snaar-breder-dan-glijbus dip heb, wat dus ook met strakkere trekveertjes niet weg te werken is.
Ik kan niet shimmen en ook geen langere glijbus nemen, anders past mijn halfpoulie etc er niet op.
Sowieso begint de snaar niet helemaal onderin, omdat de vario een soort knik heeft in het begin, maar toch horen ze goed weg te trekken.
Mijne daarentegen begin nog hoger dan de knik.
Hierbij foto's die ik gistere gemaakt heb tijdens het demonteren, zo zien jullie ook waar de snaar begint en zo laat ik zien dat het lijkt alsof alles gewoon standaard is.
FOTO'S:
Stap 1, complete aanzicht van overbrenging:
Stap 2, krukasmoer eraf:
Stap 3, opvulring en kickstartster eraf:
Stap 4, opvulring en halfpoulie eraf:
Hier zie je duidelijk waar de v-snaar begint, na de rode streep.
Stap 5, opvulring eraf, v-snaar op de glijbus:
Stap 6, v-snaar van de glijbus:
Hier zie ook duidelijk waar de snaar begint en niet helemaal onderin komt, als het chrome gedeelte begint dus.
Stap 7, vario eraf:
Stap 8, een variateurloze krukas, achter het oliepomptandwieltje en snaartje:
Glijbus op de krukas.
Stap 9, alles op een rijd van rechts naar links gedemonteerd:
Bij elk andere Runner 180 die ik heb gereden, voelde ik gewoon dat de snaar van 0 begon, dus helemaal onderin kwam, en meteen naar boven kwam en goed wegtrok.
Nou is het bij mij zo dat ik het bekende v-snaar-breder-dan-glijbus dip heb, wat dus ook met strakkere trekveertjes niet weg te werken is.
Ik kan niet shimmen en ook geen langere glijbus nemen, anders past mijn halfpoulie etc er niet op.
Sowieso begint de snaar niet helemaal onderin, omdat de vario een soort knik heeft in het begin, maar toch horen ze goed weg te trekken.
Mijne daarentegen begin nog hoger dan de knik.
Hierbij foto's die ik gistere gemaakt heb tijdens het demonteren, zo zien jullie ook waar de snaar begint en zo laat ik zien dat het lijkt alsof alles gewoon standaard is.
FOTO'S:
Stap 1, complete aanzicht van overbrenging:
Stap 2, krukasmoer eraf:
Stap 3, opvulring en kickstartster eraf:
Stap 4, opvulring en halfpoulie eraf:
Hier zie je duidelijk waar de v-snaar begint, na de rode streep.
Stap 5, opvulring eraf, v-snaar op de glijbus:
Stap 6, v-snaar van de glijbus:
Hier zie ook duidelijk waar de snaar begint en niet helemaal onderin komt, als het chrome gedeelte begint dus.
Stap 7, vario eraf:
Stap 8, een variateurloze krukas, achter het oliepomptandwieltje en snaartje:
Glijbus op de krukas.
Stap 9, alles op een rijd van rechts naar links gedemonteerd: