Gilera runner caburateur valt na 2km uit.

stefjuhh-013

Well-Known Member
Hoi,

ik heb een gilera runner cabarateur, hij loopt wel en rijdt goed maar naar ongeveer 2 km valt hij uit en start hij niet meer. als hij uitvalt klinkt t net alsof je t contact uit zet. ik heb in de tussentijd al het volgende gedaan: heb de bougie eruit gehaald kijken of de sproeier niet te groot was maar de bougie was bruin. heb gekeken of de koelvloeistof bijgevult moest worden dit gedaan en ontlucht ( wat niet nodig was ) nieuwe cabarateur 17,5mm van motoforce erop met sproeier 65. ook heb ik de bobine vervangen omdat dit het ook kon zijn. gekeken of de benzine wel goed doorstroomt dit doet hij wel. als ik vol gas geef klinkt t alsof hij teveel benzine krijgt en rijd net zo hard als dat ik t beetje gas loslaat. ( scooter rijd ongeveer 70.75)

ik weet voor de rest niet wat het kan zijn en zou graag iemand hebben die me zou willen helpen en advies geven. miss een andere sproeier of iets dergelijks?

Groeten Stef,
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

zet eerst de std carburateur eens terug , de motoforce carburateur zal iig al niet beter zijn..

ook is 65 ERG klein, beter pak je de cilinder er eens af..
 
zet eerst de std carburateur eens terug , de motoforce carburateur zal iig al niet beter zijn..

ook is 65 ERG klein, beter pak je de cilinder er eens af..


hee ik heb de nieuwe cabarateur bij euroscooters gekocht omdat. hij hetzelfde probleem had als dat hij nu nog heeft hier bij euroscooters hebben ze gezegt dat dit ongeveer de standaart cabarateur is voor runner niet groter etc. dus de cabarateur maakt geen verschil zover ik had begrepen en als ik rij valt die gewoon weer naar de zelfde afstand uit.
 
Back
Top