Gilera runner brom

verzeik

Member
Goedeavond.

Ik heb een gilera runner darkdream 50cc en laast heeft mijn blokje het begeven lekt heel veel koelvloeistof als hij gwn stil staat vanuit het blok.

Dus ik wil toch iets snellers rijden dus dacht waarom geen 125hexagon blok eronder .

Maar iederen verkoop plug and play blokken maar aan wat weet je zeker of ze lopen?

Is er een manier om de cdi en bobine teverbinden zodat ik hem lopend kan zien

En kan de 50cc kabelboom met minimale aanpassingen op de 125cc blok of zal k voor de 125cc runnerkabelboom gaan ?

Bedankt fijne avond nog !
Groetjes verzeik .

Advertisement - register to remove this

Als je niet weet waar je op moet letten kun je het nooit met zekerheid van te voren zeggen. Want op marktplaats is alles lopend gedemonteerd met startgarantie en weet ik het wat voor onzin ze verzinnen om jou een gaar blok te verkopen. Er zijn wel wat bekende verkopers/ scooterzaken die via marktplaats wel gewoon goede blokken verkopen zoals Raja scooters, Runnerparts, Palm Motor parts, kosten vaak wat meer maar heb je wel vaak een stuk langer en meer plezier van je 125 of 172.

Beste vind ik overigens om gewoon kabelboom van het zelfde blok te pakken. Dus pak je een 125 blok dan beste ook 125cc kabelboom. Die zijn er gelukkig volop van Runners zo heb je je licht en alles ook zo aan de praat zoals het hoort. Hoef je allemaal niet te lopen kutten met draadjes aan elkaar verbinden of weet ik wat voor rijdende electrische nachtmerrie er uit komt gerold.

Als je verstand hebt van de elektronische delen dan zul je vast ook die 50cc kabelboom kunnen ombouwen, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Stekkers zijn allemaal hetzelfde dus als je ze goed labelt met wat welke stekker doet en een fototje maakt zodat je het nog eens terug kan zien dan komt het vast goed. Want ik kan je vertellen als alles los is en uit elkaar lijken alle kabeltjes opeens heel veel op elkaar

Lees het nu pas
Maar thanks man vooral dat kabelboom fotograferen etc ga ik doen

Ga er binnekort aan beginnen moet alleen goeide zaak vinden met goed spul

Thanks man !!

Goedeavond
Heb het blokje liggen 150cc hexagon

Ja heb al 180 voorvork enz
Maar wil toch de orgi kabelboom houwden
Heeft iemand een goede uitleg van wat er precies gedaan moet worden

Heb ook een hexagon kabelboom met alles erbij.

Back