Gilera Runner 50cc start niet of slecht

JesseVor

New Member
Ik heb een Gilera runner gekocht kort geleden. En natuurlijk zoals vaak is het dat ik mijn scooter kocht en dat hij nu niet meer werkt, wat er aan de hand is is dat mijn runner enorm slecht start via de kickstart de electrische werkt zoizo niet want die is niet goed aangesloten.
Als ik mijn runner kick dan start hij meestal pas na de 30x keer kicken of hij start niet, de bougie vonkt, de benzine stroomt, hij heeft genoeg druk maar waar kan het aan liggen

Ook heb ik orginele kappenset van Gilera runner Dream DD als iemand deze wilt ruilen of wilt kopen hoor ik het ook graag
 
Advertisement - register to remove this

de benzine stroomt
Waar stroom de benzine?
Wordt je bougie uberhaupt nat na een aantal startpogingen als hij niet wilt aanslaan?
Membraan in orde?
Carburateur al eens goed schoongemaakt, ook van binnen inclusief sproeiers en mengbuizen?
Luchtfilterhuis/luchtfilter schoon en sluit je luchtfilter zonder lekken aan op de carburateur?
Als de scooter wel start, al eens gecontroleerd op valse lucht?
 
Last edited:
Zit er een goede Accu in ?
werkt de Choke ?
Is de Accu Dood ... werkt de elektrische Choke niet.
de accu is gloednieuw en de choke werkt ook maar mijn kabelboom is niet goed dus daarom werkt mijn electrische start niet maar hij start ook niet als ik kick en dat deed die normaal wel altijd en hij reed daarna ook perfect als die starte maar nu krijg ik hem helemaal niet meer gestart en heb de carb al schoon gemaakt al nieuwe bougie
Post automatically merged:

Waar stroom de benzine?
Wordt je bougie uberhaupt nat na een aantal startpogingen als hij niet wilt aanslaan?
Membraan in orde?
Carburateur al eens goed schoongemaakt, ook van binnen inclusief sproeiers en mengbuizen?
Luchtfilterhuis/luchtfilter schoon en sluit je luchtfilter zonder lekken aan op de carburateur?
Als de scooter wel start, al eens gecontroleerd op valse lucht?
als ik mijn kraantje open zet dan stroomt die benzine en mijn bougie is niet heel nat maar wel een klein beetje vochtig.
Hoe kan ik checken of de membraan in orde is?
Mijn carburateur heb al eens kort geleden helemaal gereinigd.
De luchtfilter sluit goed aan op mijn carb en zit extra vast met een tierip en lekt niet.
Ik heb nooit gekeken op valselucht
 
Back
Top