Kabelboom en blok in principe. Misschien nog wat kleine onderdelen om je 125cc blok compleet te maken maar dat is alles. Zorg ook voor een 125cc CDI. Het subframe/ swingarm is mogelijk ook anders. Raadpleeg via www.easyparts.nl de techniesche tekeningen en vergelijk deze. De kans bestaat dat je een swingarm aan je brom frame zal moeten (laten) lassen.
Snap ik, maar een 125/180 heeft ook een ander subframe dus als je het goed wil doen moet je toch aan je frame gaan lassen. Verder als je een motorrunner koopt kan je ook al je kapdelen overzetten en heb je weer een verse runner.
Rijden met een 125/180 blok op een 50cc kenteken is ook strafbaar en de kans is groter dat ze hem in beslag nemen. Je bent niet verzekerd, hebt de constructie van de scooter veranderd.
Tevens , Niet verzekerd , rijden zonder geldig rijbewijs , tevens nog een aanslag van de Belastingdienst omdat je geen wegen belasting betaald heb. .
als ze je pakken ben je zwaar de Sjaak , en geruime tijd je rijbewijs kwijt