Gilera runner 50cc ombouwen

Advertisement - register to remove this

Kabelboom en blok in principe. Misschien nog wat kleine onderdelen om je 125cc blok compleet te maken maar dat is alles. Zorg ook voor een 125cc CDI. Het subframe/ swingarm is mogelijk ook anders. Raadpleeg via www.easyparts.nl de techniesche tekeningen en vergelijk deze. De kans bestaat dat je een swingarm aan je brom frame zal moeten (laten) lassen.
 
gilera runner 50cc injectie 2005 ombouwen naar 125 cc , wat heb ik nodig om naar een 125 cc gilera runner om te bouwen?
Swingarm zou ik echt doen, beste gewoon ergens een wrak kopen met een pia 125 blok. Denk aan een tph, skr of zoiets dergelijks.

Dan trek je daar het blok en swingarm af en laat je dat PROFESSIONEEL lassen. Verdere ombouw kan je op t internet wel vinden.
 
Snap ik, maar een 125/180 heeft ook een ander subframe dus als je het goed wil doen moet je toch aan je frame gaan lassen. Verder als je een motorrunner koopt kan je ook al je kapdelen overzetten en heb je weer een verse runner.
Rijden met een 125/180 blok op een 50cc kenteken is ook strafbaar en de kans is groter dat ze hem in beslag nemen. Je bent niet verzekerd, hebt de constructie van de scooter veranderd.
 
Back
Top