Gilera runner 2005 wil niet harder

RunnerLover

Well-Known Member
hallo 8P8P

kheb een runner maar die wil niet harder dan 70/75 op de top met echte km loopt ie 70/75 maakt toeren en wil niet harder :Z

70cc polini giet
sitoplus
gele trekveertjes
zwarte drukveer
17.5 cabarateur
sproeier 80
carbon membraan plaatjes
rollertjes 6.5 gr ik had eerst 7.5 gr maar 6.5 gr gaat wat beter

Als iemand iets weet hoor ik het graag <]
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Misschien nog wat lichtere rollen? Want 6,5 gram lijkt me aardig zwaar op deze setup.
Probeer eens 5 gram. Dan merk je wel of het helpt of niet.
 
ja ik denk dat ik er ook weer 7.5 in gooi maakt net iets te veel toeren nu. kweet niet hoeveel maar ik hoor en merk het. hij slipt ook wat niet veel maar iets!. dus anderen veertjes denk ik dan maar of de drukveer is op.,
 
van stilstaand naar 30 slipt ie een beetje (niet constant) dat moet ik oplossen met drukveer of zwaarderen rollertjes,
denk dat ie niet goed meer is de (drukveer).

dan van 30 naar 60 alles goed maar dan van 60naar 70 gaat ie hoger in toeren en blijft dan hangen. ik speel dan meestal met me gas van te veel toeren vindt geen scooter lekker. hiervoor had ik vroeger trugloop erop toen ging ie veel harder dus ergens zit iets niet goed.

heb laatst zuigerveren vervangen blok mee genomen naar scooter winkel en het zag er nog goed uit.
ergens zit het dus niet zo lekker met me overbrenging dus trekveren en drukveer.
maar wat kan het zijn dat ie die overtoeren maakt bij de 60 naar de 70 echte km
 
Last edited:
idd heb laatst ook mn snaar moeten vervangen omdat hij voor geen meter meer trok.

zet even met een alcohol stift een streep op de vario en rijd er even mee op topsnelheid als je dan gaat kijken kan je zien of je snaar nog tot bovenaan in je vario komt.
 
Back
Top