gilera dna dashboard probleem!

richardwassink

Well-Known Member
Zoals je kan lezen heb ik een gilera dna.

De teller heeft het gedaan toen ik hem voor het eerst had daarna ging me ontsteking dood... Dus ik heb een nieuwe onsteking er op gedaan alles netjes aanngesloten.

Toen wou me scooter niet starten ik krijg geen vonk maar voor de rest werkt alles wel claxon/electische start/ knipperlichten/ toerenteller enz,
maar me scooter krijgt geen vonk..

Als ik me dashboard er af haal start me scooter wel gewoon in 1 keer. ook met electrische start maar als ik me daschbaord aansluit krijg ik dus geen vonk en start die niet.

Waar moet ik naar opzoek gaan om te kijken wat de oorzaak kan zijn?
Ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft en kan zegge wat het precieze probleem is...


Groet richard:!
 
Advertisement - register to remove this

Goed nieuws ik ben er uit....

Voor de mensen die problemen hebben met hun toerenteller.

als je scoot niet start met de dashboard aangesloten knip de groene draad door van de groote stekker die je dashboard in gaat. Dan start je scoot weer met dashboard!

Alleen me thermostaat is doorgebrand merk ik nu.. een keer lekte me scoot koelvloeistof alles was er uit maar toch naar huis gereden conclusie thermostaat gemsolten(H)

Maar dankje voor de moeite.
 
Werkt je dashboard dan nog wel zoals t moet? Werkt je toerenteller?

Ik zou het wel willen weten want mn dashboard werkt niet maar mn scooter start wel met dashboard aangesloten.
 
Back
Top