This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gilera dna 70 cc

ThundeRRacing

van Donderen Timmy
hoe kan ik me HPI onsteking afstelle perfect?binneroter he
en wat kan ik nog aan me dna tje doen?en wat kan ik het beste op een suzuki street magic doen?
 
men nemen een buzetti micrometer

die draai je in je bougiegat en stelt het BDP in
Dan draai je 'm de gewenste voorontsteking in en zet je zuiger ertegen aan. Streepje op de rotor gelijk zetten met het GOEDE uitgefreesde streepje @ stator en vast zetten maar

klaaaaaaar
 
 
 
Originally posted by Ruud


kan je die verzetten? zitten 2 schroefjes in zonder spiebaandingen dus dat ding verzetten is ERG lastig...
ja dat weet ik dus hoe moet ik dat nouy doen ik heb toch gezegd dat ik een HPI onsteking had!ik kan dioe verzette jah dat heb ik gedaan maar volgens mij heb ik de perfectie ni!en heb me zuiger 1.8 gezet me dealer had hem zo afgestelt met een andere onsteking dus?:? :? :? :?
 
Originally posted by Ruud
je moet dat zwarte ding verdraaien....
ja dat snap ik ik heb hem al telkens verzet ik denk dat hij nog ni perfect sta misschien 1.8 ni gtoed me dealer zij van wel:?misschien moet ik hem nog een snaar daar brenge?
 
Originally posted by razma


Ik zou maar een beetje uitkijken met wat je zegt...

ja maar het is ni voor de mensen maar het gaat om me vrienden enz hier is het saai!ik zie hier weinig sportieve mensen en veel scooters alleen maar gare honda camino's ofzoen vespa bv en wallaroo nou iedereen het zelfde dus