@ph3x f12
Banned
Ik zit weer met een dilemma
Ik kan nu goedkoop aan twee cilinders komen:
- Gilardoni 70 LC Evo (incl. koelsysteem)
- MHR Team 70 AC
Ik moet zowiezo een andere krukas en zuiger erin zetten, de kosten voor de Gilardoni komen lager uit (50 euri) dan de Team (75 euri).
Welke is het verstandigst om te nemen? Kan ik beter mijn Phantom (mina hori dus) beter luchtgekoeld houden en voor de Team gaan (wel eerst de spijl terug werken) of zal ik hem maar ombouwen naar vloeistofgekoeld (met een langzamere cilinder? of valt dat wel mee, zit er veel verschil in prestaties? Ik heb totaal geen id hoe een Gilardoni presteerd..). Ik moet voor vrijdag beslissen, dus welke zal ik nemen?
Alvast bedankt
Ik kan nu goedkoop aan twee cilinders komen:
- Gilardoni 70 LC Evo (incl. koelsysteem)
- MHR Team 70 AC
Ik moet zowiezo een andere krukas en zuiger erin zetten, de kosten voor de Gilardoni komen lager uit (50 euri) dan de Team (75 euri).
Welke is het verstandigst om te nemen? Kan ik beter mijn Phantom (mina hori dus) beter luchtgekoeld houden en voor de Team gaan (wel eerst de spijl terug werken) of zal ik hem maar ombouwen naar vloeistofgekoeld (met een langzamere cilinder? of valt dat wel mee, zit er veel verschil in prestaties? Ik heb totaal geen id hoe een Gilardoni presteerd..). Ik moet voor vrijdag beslissen, dus welke zal ik nemen?
Alvast bedankt