GIANNELLI

Status
Not open for further replies.

sf50_racing

Well-Known Member
volgende week komt een nieuwe giannelli uit
een GSP en die past onder mijn hyosung sf50 racing top tussen 80--95km/h

en dan komt er nog een polini race vario en race kopeling en dan zie ik wel verder.

oja de prijs is 180 piek.


als ik deze uitlaat onder mijn scooter doe krijgt mijn 50cc standaard 5,23 PK BIJ 7525 TOEREN PER MIN.




[This message has been edited by sf50_racing (edited 10 September 2000).]
 
Advertisement - register to remove this

GSP is een gewoon een concurerende uitlaat gemaakt door Giannelli, dat het geen topper is is logisch, het is vergelijkbaar met de technikut!

Prutszooi dus, waar zijn de lasnaden?!?!

Maarjah, geen kwade woorden over Giannelli, ze moeten immers meedoen met de rest anders kunnen ze wel opdoeken.

Jammer dat er nog steeds schooiers rondlopen die fabrikanten ertoe aanzetten prutzooi te maken...!

SvR
 
Schijnt toch wel grappig uitlaatje te zijn (natuurlijk geen topper maar in die prisklasse wel)Voor de mensen met minder geld wel een aanradertje (heb ik gehoord)...
Maar ja kan natuurlijk niet concureren met de echte toppers maar die zijn natuurlijk wel wat duurder...

[edit] GEEN klote opmerkingen!!

Ruud

[This message has been edited by Ruud (edited 07 September 2000).]
 
Opgestart door enrico:
Schijnt toch wel grappig uitlaatje te zijn (natuurlijk geen topper maar in die prisklasse wel)Voor de mensen met minder geld wel een aanradertje (heb ik gehoord)...
Maar ja kan natuurlijk niet concureren met de echte toppers maar die zijn natuurlijk wel wat duurder...

Zit die jongen zijn scooter nou niet zo af te zeiken, HIJ is er blij mee en heeft er vast net als jij en ik hard voor gespaard, alleen had ie niet genoeg geld verdient om een echte TOP scooter te kopen, NOU EN? Hij is er blij mee en daar gaat het om, of niet?

[This message has been edited by Ruud (edited 07 September 2000).]
 
ja ik ben het helemaal met tIM eens. Hij is toch blij met z'n scoot. Ok de meesten van ons rijden op een wat duurdere. Maar als mijn pa me niet had geholpen had ik ook op een hyosung rondgereden hoor! En als hij 'm wat harder wil laten lopen en er wat over wil weten dan hoeft z'n scoot niet zo te worden afgekraakt vind ik! Help 'm dan gewoon en kraak de zooi niet zo af.
 
ik zit er niet zo mee hoor tb. het zijn altijd degenen die een dure scoot hebben en dan gaan ze degenen met een wat minder dure scooter afkraken. en als de hyosung nu een scooter was die makelijk is optevoeren dan zouden ze dat denk ik niet doen.
(mijn mening)

mzzzzzzzzzzl
 
Kraak ik iemand af dan????
Ik was mijn eigen er niet van bewust...
Ik bied hierbij mijn nederige excuses aan, aan sf 50 man... (p.s ik ken iemand die rijdt 110 op een sf 50)maar dat doet er ff niet toe... Ik zei pas wat over zijn scooter nadat hij een kut opmerking had gemaakt(k'weet alleen niet meer welke)...
Ik hoop dat ik hierbij alle misverstanden uit de wereld heb geholpen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
..

Jullie dierbaarste,

Enrico
 
En tim volgde ik al helemaal niet met mijn quote over die uitlaat waarom zette je die er nog eens in en schreef je eronder "loop zijn scooter niet zo af te zeiken" ik deed dat in dit geval toch niet...
 
die gene die jij kent heeft ook een hyosung sf50 racing nou is mijn vraag wat heeft hij er allemaal aan veranderd.
(belangrijkste is de uitlaat en de begrenzers waar ze zitten dan he).
 
In ieder geval een terugloper eronder ...(wat voor een weet ik niet) eneen andere cillinder en waar de begrenzers zitten weet ik niet het was namelijk maar een vage kennis..
 
gek he dat je het niet volgde? ik heb de klote opmerking eruit gehaald! als je wilt weten wat er stond moet je me maar emailen of ICQ'en, ik heb die opmerking dus ook bij Tim's qoute eruit gehaald!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top