This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

giannelli reverse vs next?

cloudyy

Well-Known Member
ik wil een nieuwe uitlaat kopen voor me honda x8rx maar welke kan ik beter doen? de reverse is 122,50 en de next is 69,95? maar zit er verschil in kwaliteit zoals dat je topsnelheid wordt verhoogt of trekkracht? en zit er bij beide uitlaten een prop in die je kan weghalen?? alvast bedankt

in principe zal in beide uitlaten een prop zitten , de prestaties onderling zullen niet veel schelen , imo zijn het niet de beste uitlaten maar zullen beide zeker goed lopen. dus het maakt weinig uit op zich...

Bij de Ginanelli Reverse uitlaten van nu, zit er 1 begrenzer en die zit bij de aansluiting van de cilinderpoort, is slechts een ringetje die op 1 punt is vastgelast. Even met de dremel erlangs, ringetje wat buigen en hij is eruit.
In de demper zit geen begrenzing.
Ook hebben de reverse uitlaten van tegenwoordig een soort van 'flens'', maar dan in grotere maat (vanaf de cilinder tot ongeveer 't gedeelde waar de uitlaat dikker word). Deze zit vervolgens vast aan de uitlaat zelf dmv 2 veertjes.

Bij mij is hij aan 2 punten vastgelast alleen krijg ik de 2 laspuntjes zelf er niet uit, hoe kan ik die er nog uitkrijgen en zal dat ten koste van de mijn top die 2 puntjes?

Bij de mondsluiting "Uitlaatflens" zit een ring in met een vernauwde doorgang, dat is de enige begrenzer in deze uitlaat voor zover ik weet.
Tenzij de Reverse een Demperbegrenzing heeft maar daar ben ik niet zkr van.
Iig. die ring kan je eruit slijpen met een dremel maar je kan hem ook klappen geven met de schroevendraaier en een hamer.
Dan houd je alleen nog 2 hechtknopjes over meer niet.

K heb de Reverse gehad op Mina en ik vodn het een mooie pijp met toch goede prestaties.

[EDIT] Speedfy was me voor :*